Gå til innhold

Simmtertreff i Bodø?


Eirik Mikal Aronsen

Anbefalte innlegg

Jeg satt og funderte litt på om vi skulle fått til et treff i Bodø blandt alle flightsimmerne her. Ser de får det gjort andre steder, og siden vi faktisk er en stor mengde simmere her nå, passer det jo å gjøre noe med det, før noen flytter bort. Forslag på dato og sted? Kan jo foreslå Peppes eller Egon som gode alternativer på steder, men dato må jeg få noen forslag på.

 

Håper dere er positivt innstilt på dette, slik at vi kan møtes til en hyggelig kveld snart. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Et bra initiativ Eirik :D . Det har tidligere vært gjentatte samlinger med simmere på Peppes, så dette burde gå an å vekke til live. Noen har flyttet, men det er fremdeles mange aktive igjen i Bodø, og det er alltid hyggelig å møtes live til en matbit og mye flyprat. Søndags og onsdagskveldene er vanskelig for min del, da det er MP online ( ....og egentlig resten av uka også :whistle: ), men jeg er vanligvis ikke så langt unna, så jeg kan rykke ut på kort varsel :grin: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott! Tirsdagene, onsdagene og søndagene er jeg opptatt, så da går det ikke. Men hvis vi hadde fått til å hatt det på f.eks. en torsdag eller fredag, høres det ut som en ide? Må bare få sjekket turnusen min, slik at jeg vet at jeg ikke sitter og suser til/fra Sortland eller i byen den datoen vi evt velger. ;)

 

En annen ting: Ernie, har du tenkt på om vi skulle ordnet et nytt LAN? Det forrige ble jo meget vellykket, og jeg har savnet et lokalt LAN, da FLG blir litt for langt unna for min del... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

 

En annen ting: Ernie, har du tenkt på om vi skulle ordnet et nytt LAN? Det forrige ble jo meget vellykket

 

Joda, jeg har tenkt mye på dette, og møterommet på Nordlandsmuseet var godt egnet for dette ;) . Dessverre har vi mye aktiviteter her i helgene, så det er vanskelig å finne innpass unntatt noen uker om høsten. Men vi får se, kanskje finner vi på et "stunt" igjen, når høstfargene går over i sørvestkulinger...... :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det hintet sterkt til at fredagen er en passende da... ;) Siden vi bare er to-tre uker unna påske, er vel realiteten at det må bli etter påske. Skal bare få turnusplanen for den perioden i boks, så vet jeg mer hvilken fredag som passer. Kanskje første helga i mai? Det er rimelig travelt her om dagene, så hvis vi kan ha det som en løs dato, hadde det vært kjekt. Tror ikke jeg har tid før det.

 

Andre forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...