Eirik Mikal Aronsen Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Jeg satt og funderte litt på om vi skulle fått til et treff i Bodø blandt alle flightsimmerne her. Ser de får det gjort andre steder, og siden vi faktisk er en stor mengde simmere her nå, passer det jo å gjøre noe med det, før noen flytter bort. Forslag på dato og sted? Kan jo foreslå Peppes eller Egon som gode alternativer på steder, men dato må jeg få noen forslag på. Håper dere er positivt innstilt på dette, slik at vi kan møtes til en hyggelig kveld snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Jeg er med på denne. Har ikke spist på Egon før men ut fra det jeg hører fra andre så stemmer jeg på Peppes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg er med, og for min del så er jeg tilgjengelig stort sett hele tiden (utenom påska) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 28. mars 2011 Premium Medlem Del Skrevet 28. mars 2011 Et bra initiativ Eirik . Det har tidligere vært gjentatte samlinger med simmere på Peppes, så dette burde gå an å vekke til live. Noen har flyttet, men det er fremdeles mange aktive igjen i Bodø, og det er alltid hyggelig å møtes live til en matbit og mye flyprat. Søndags og onsdagskveldene er vanskelig for min del, da det er MP online ( ....og egentlig resten av uka også :whistle: ), men jeg er vanligvis ikke så langt unna, så jeg kan rykke ut på kort varsel :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 Flott! Tirsdagene, onsdagene og søndagene er jeg opptatt, så da går det ikke. Men hvis vi hadde fått til å hatt det på f.eks. en torsdag eller fredag, høres det ut som en ide? Må bare få sjekket turnusen min, slik at jeg vet at jeg ikke sitter og suser til/fra Sortland eller i byen den datoen vi evt velger. En annen ting: Ernie, har du tenkt på om vi skulle ordnet et nytt LAN? Det forrige ble jo meget vellykket, og jeg har savnet et lokalt LAN, da FLG blir litt for langt unna for min del... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg stiller meg også svært positivt til LAN. Vi er jo flere Trondheims-folk som for tiden er i Bodø, og jeg og Kim er iallefall med regner jeg med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Petersson Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 LAN står på tapeten, men jeg sliter litt med å finne et skikkelig sted å ha det, har et tilbud, men der er det svært lite internett! Dette er en av kravene om man først skal ha et LAN. Men jeg er gjerne med på et lite møte, kanskje noen her innevet om et aktuelt sted å ha LAN? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 28. mars 2011 Premium Medlem Del Skrevet 28. mars 2011 En annen ting: Ernie, har du tenkt på om vi skulle ordnet et nytt LAN? Det forrige ble jo meget vellykket Joda, jeg har tenkt mye på dette, og møterommet på Nordlandsmuseet var godt egnet for dette . Dessverre har vi mye aktiviteter her i helgene, så det er vanskelig å finne innpass unntatt noen uker om høsten. Men vi får se, kanskje finner vi på et "stunt" igjen, når høstfargene går over i sørvestkulinger...... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Flotte greier.. Lenge siden sist vi hadde noe slikt, så jeg er selfølgelig med på dette.. En pizzabit, ett par øl + flyprat på en fredagskveld hadde gjort susen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2011 Da er det hintet sterkt til at fredagen er en passende da... Siden vi bare er to-tre uker unna påske, er vel realiteten at det må bli etter påske. Skal bare få turnusplanen for den perioden i boks, så vet jeg mer hvilken fredag som passer. Kanskje første helga i mai? Det er rimelig travelt her om dagene, så hvis vi kan ha det som en løs dato, hadde det vært kjekt. Tror ikke jeg har tid før det. Andre forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 22. april 2011 Forfatter Del Skrevet 22. april 2011 Drar fram denne tråden igjen. Nå nærmer mai seg med stormskritt, og jeg begynner å bli klar for pizza og god drikke! (les: vann :grin: ) Er det noen som har tenkt på dato enda? Første helga i mai (dvs om ca to uker) er et alternativ. Hvordan passer det for dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Tror dette skal passe greit, midt i russetiden men det er vel inget hinder for god mat og drikke i godt lag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Svendsrud Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Arbeidshelg jo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Første helga i mai passer fint for min del. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svale Andre Leren Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 mener du da helga 30.apr-1.mai iom at 1.mai er søndag? Eller 7-8mai? DISREGARD ! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 23. april 2011 Forfatter Del Skrevet 23. april 2011 Bare for å få det klart: gjelder helga 6-8 mai. 1. mai er jeg fortsatt i Oslo, så det passer dårlig. Hvis ikke det går har jeg ikke tid før helga 20-22 mai. Hva mener dere? Hvilken helg passer dere best? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 12. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2011 20 mai blir datoen. Beklager sen annonsering, men har vært en del opptatt i det siste... Kl 19 på Peppes? Trenger tilbakemelding på hvem som kan komme, så jeg får bestilt bord. Be there, or be square! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Flott! Hvis ikke noe uforutsett dukker opp, så er jeg klar for en pizzabit/øl og flyprat. Gleder meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Petersson Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Its on! ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 14. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2011 Flott! Da er to bekreftet i alle fall! Håper jo på alle dere andre også, så bare kom igjen! Flere som kan???? Jeg blir å mase nå, vil jo at flest mulig skal joine! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Ser mørkt ut for min del denne gangen. Får besøk av mine foreldre den helgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 16. mai 2011 Premium Medlem Del Skrevet 16. mai 2011 Enda mørkere her i gården, blir det fint vær har jeg fotoavtale utenbys. Blir det dårlig vær, har jeg andre forpliktelser. Har nesten ikke ei ledig helg hele sommeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Jeg kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Ikke misforstå, hvis vi blir bare 3-4 stykker så foreslår jeg at vi utsetter dette til høsten/vinteren. Jo flere jo gøyere..Vi er jo ivertfall 8-9 aktive i Bodøklanen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 17. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2011 Ja det er sant. Det er foreløbig alt for få, og egentlig alt for sen annonsering. Syns forslaget ditt, Jan, ikke er så dumt. Får håpe flere kan i august da. Så vi utsetter alt. Beklager hvis dette fører til ulempe for dere som allerede har satt av fredagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Da blir det vanskelig å delta ettersom jeg mest sannsynlig ikke bor i Bodø lengre da... Hadde jo gått an å dratt en Ole Brum da, ja takk begge deler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.