Øyvind Schou Johnslien Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Pga en eller annen rekord influensa som river i kroppen har jeg fått meg noen Duke turer siste par dagene.. Etter en rekke tweak`s og oppgraderinger av software begynner jeg å bli riktig så fornøyd med resultatene.. Fikk lyst til å dokumentere en tur her med bilder.. Evt komentarer under bildene. Here we go. Vinter i Norge men sommer på Concrete Mun. Fuglene synger og det er riktig så trivelig. Etter en runup entrer vi rw 25. Og tar av. Maskina klatrer som besatt, og her har jeg roa power og sluppet rpm ned til 2000. Pen climb på 2000 ft/m uten å antrenge noe særlig..Ca 1000 i Trq og 95% NG. Godt innenfor limmits slik at vi slipper motorhavavari og alt det der., Oil Temp stiger noe fortere enn jeg liker, så da åpner vi luka ett hakk. 5000 ft og vi turner sørover. Klatrer igjennom FL100. Konturene av Seatle i det fjerne.. Da var vi på FL200 som ble valgt som cruise høyde idag. Prop Rpm 1800 - NG 93% - TRQ på 900 gir Gs på 248 kias med 25 knop vind noe til høyre for trynet. Vulkanen Mt St Helens ut til venstre. Ikke vanskelig å se bevegelsene av sedimenter fra ett utbrudd her.. Overflyging av WA79 Walter Sutton`s Private Strip. Turning final. Kun 2 knop sidevind. Shutdown etter en meget fin tur med masse fint å se på. Som sagt før, denne maskina tar kaka og etter at jeg fikk flyten på maskina er det en stor fryd med disse turene.. En komentar på godt og vondt er alltid velkommen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. mars 2011 Premium Medlem Del Skrevet 2. mars 2011 Sattan, dette var rettåslett vakkert! Både valg av forflytningsredskap og landskap. Hyggelig at flyten er tilbake, så da er det bare å lene seg tilbake og nyte tilværelsen :grin: . Jeg hadde en kalibreringstur i samme område i morges, og er storligen fornøyd!! Kanskje "long haul " med denne i kveld?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 Takker Ernst.. Kveld ja... Det er en date. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 2. mars 2011 Premium Medlem Del Skrevet 2. mars 2011 Hei , meget fine bilder og reportasje :) :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steve Strøm Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Fantastisk.... Hvilken utgiver? Dette må jeg ha.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 http://www.realairsimulations.com/home.php?page=home Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Lekkert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Randa Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Bærre lækkert... :cool: Bildene er av ypperste klasse. Reiv kort i går kveld, men har ikke rukket å få full utsjekk på maskina. Denne må stå i søndagshangaren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Hehe Kjell, må du ha flere instruktørtimer over msn? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.