Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

- tid for selve overføringen av denne stakkars kroppen! :) Selvom kaffen var god, måtte jobben gjøres:

LA_1.jpg

LA_2.jpg

LA_3.jpg

LA_4.jpg

LA_5.jpg

LA_6.jpg

LA_7.jpg

LA_8.jpg

LA_9.jpg

LA_10.jpg

Jeg krysset av for tips om best mulig kvalitet på bildene, men kan ikke akuratt si det ble så mye bedre.

Skrevet

Jeg er såååå musunnelig på dette sceneryet at jeg kjenner jeg blir litt sur! :)))))

Helt fantastik dette her, og bildene er helt supre..Ser jo faktisk ekte ut på enkelte av bildene!!

takker for...ikke bare for bildene...men for opplevelsen!!

Skrevet

Som den lille nevøen min pleier å si, gå å fis på deg. :) Har lyst på det scenery altså. Har Nemeth sin Eurocopter og jeg. Nei nå blei dagen ødelagt. ;) Iallefal pent.

Skrevet

Nydelig! :) Som sagt, dette sceneriet er fantastisk! Håper det blir tilgjengelig for offentligheten en gang i fremtiden :)

Ang. photobucket... Kanskje det er bedre å velge den høyeste mulige oppløsningen istede..? Da er du i hvertfall sikker på at den ikke blir croppet. Ellers, hvis du bruker Paint til å lagre/redigere bildene blir kvaliteten elendig når de lagres

Skrevet

Tok en test på kona..

Jeg: "Viste ett bilde til kona og sa: Dette bilde er enten fsx eller ekte gjett hva!"

Hun: "pffff..Ser jo at det er ekte..ser det liksom på skyene"

Hehehehehehehe.....Det er vel ett klart besvis på at dette her er rimelig greit grafikk-messig?? ;)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...