Geir G Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Heisann! En stund siden sist nå, men Hypoxia Film er nå ute med en ny seilflyfilm. Siden forrige film var mye fokusert på det direkte adrenalinfremkallende ved seilflyging tar denne filmen en litt mer nasjonalromantisk vinkling. Alle vinterklippene er fra Voss, der vi virkelig fikk prøvd oss i vinterforhold. Ising, snø og bølgeflyging. Klippene viser også flyging over Sognefjorden og over Jostedalsbreen. Fantastisk natur. [size:14pt] [/size] Anbefaler å se i 1080 HD. Evt. kan du se den her: [video:youtube]PANrh1oau64 Håper på kommentarer og konstruktiv kritikk. Resten av videoene kan dere se her . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Et nydelig stykke arbeid Geir, rett å slett vakkert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Det ser så utrolig herlig ut. Må være en vanvittig frihetsfølelse å fly seilfly og i slike omgivelser kan en fort bli religiøs Who needs Hawaii when you have this mountains Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Damgaard Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Kanon flott film. flyver selv Trike, men har altid godt kunne tænke meg at prøve sejelfly / svævefly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Flott film! Har selv planer om å begynne med seilfly til sommeren om det lar seg gjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 Takketakk! En god følelse i høyeste grad. Dog er det i starten litt skrekkblandet fryd blant fjord og fjell. Om en ser litt etter i filmen, så er det (tilsynelatende) ikke mange steder å lande om det skulle "slutte å blåse". For de som har drevet litt med strekkflyging, så er det få ting som topper følelsen en har på "final glide" (siste strekning før hjemkomst) når en har vært langt hjemmefra. Må oppleves! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius91 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Herlig film Geir! Kjenner jeg gleder meg til "sesongen" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Flott film Litt off topic: Så igjennom flere av de andre filmene, og ble litt nysgjerrig. Det var ikke tilfeldigvis deg jeg snakket med på presseplattformen på Rygge Airshow i 2009? Jeg stod sammen med madammen og en kar fra Sandefjord som filmet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Nydelig video! Seilfly ser fantastisk kult ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2011 Det stemmer Fredrik. Mener å huske at jeg har video av bakhodene deres. :grin: Har en del video som må redigeres derfra også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.