Gå til innhold

Gatwick airport


Anbefalte innlegg

Var nettopp i London i real life, og fløy med Norwegian. Biletten kostet 1 kr, siden jeg bestilte den på nyttårsaften, slik som mange andre her ;). Dette var min første tur med NAX, og må si det var trivelig å fly med de! God service og behagelig tur. Landingene var ikke like smoothe som de jeg har hatt med SAS, men hvem bryr seg? Gode landinger trenger ikke å være silkemyke heller.

 

Da jeg kom hjem måtte jeg kjøpe det oppdaterte Gatwick Extreme sceneriet fra UK2000 og installere det i simmen.

 

Her er tre bilder jeg tok under en testflyvning i kveld:

 

EGKK2.jpg

 

EGKK3.jpg

 

EGKK1.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Landingen var ikke like smooth som med SAS, men hvem bryr seg?

 

Det er noe av det dummeste jeg har lest i min tid. Om man flyr med SAS,NAX,Emirates eller Singapore har ingen verdens ting å si for hvor smooth landinga blir. Det er til syvende å sist ferdighetene til piloten som avgjør dette. Også vert enkelt flyindivid vil spille inn, da det er med fly som med biler, ingen er 100% like flymesig og kjøremesig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente det ikke akkurat sånn. Men har endret på det nå. Selvfølgelig er det individuelt fra pilot til pilot, men sitter noen ganger igjen med en følelse over at noen flyselskaper har bedre landinger enn andre.

 

Også greit å nevne at dette er et bildeforum og ikke noe vits lage en seriøs diskusjon ut av sånt. Alt jeg skriver på bildeforumene kan ikke alltid blitt tatt 100 % seriøst heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På typekurset til 737 blir man opplært slik: Forsiktig kan man være når man beføler en kvinnes bryst' date=' ikke når man lander. Man skal merke at flymaskinen blir satt på bakken. [/quote']

Og for alle damene som også tar dette kurset, byttes dette til info ut med mannens baller for at det skal bli balanse og riktig begge veier.

 

Flotte bilder av nok et eminent London scenery fra UK2000 her Paulo. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...