Gå til innhold

Angry german kid FSX edition


Kristoffer Vinje

Anbefalte innlegg

Satt og spilte Quake online - deathmatch og der var det en som tydeligvis hadde bestemt seg for at jeg skulle dø hele tiden, hver gang jeg regenererte en plass var typen der og drepte meg, gang på gang på gang. Fikk aldri fred..

 

Til slutt ble jeg så sint at jeg bestemte meg å finne ut hvem han var, sporet ipadressen hans og fant til slutt ut hvor han bodde, steppet opp på døra og ringte på, ut kom en fyr og uten forvarsel klinte jeg til han.

 

Det viste seg i ettertid at gutten leide i underetasjen og delte internett linje med ekteparet over..

 

 

Kanskje ikke helt sant, men dette er et klassisk eksempel tatt fra virkeligheten, dog ikke her til lands men det viser hva som faktisk kan være et reelt men stygt eksempel på gamerage.

 

Hvem vet, det kan hende med deg også.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevd den der ja.... Hadde satt i gang en flytur på vei over atlanteren.... Fristet mer å se en film enn å faktisk sitte 6 timer i cockpit, så jeg lot AP ta kontrollen, slo av skjermen og gikk ned. Da jeg kom opp, 6 timer senere og forventet å finne flyet i pause @ T/D, hadde det krasjet midt i atlanteren for flere timer siden.

 

Etter en liten "rage" viste det seg at en av ungene hadde hatt besøk, og denne gjesten hadde vært innom sim-rommet mitt og trudde ikke maskinen var på (skjermen var jo av) og benyttet derfor anledningen til å klå litt på sticka...AArgh!

 

Så heretter låser man døra når man er ute av cockpit :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...