Gå til innhold

LOWW - KBOS


Anbefalte innlegg

Dagens beste og tildels enig, men ellers er bildene skikkelig fine

En så gul himmel er vel kanskje en smule overkill, så det er bare å eksperimentere på instillingene.

 

Du skjønte ikke at Jensen kom med en spøk ? :)

 

Fine bilder, men du kunne jo fått deg noen skyer som ser ut som skyer da synes jeg

 

Kunne ikke sagt meg mer enig Knudsen! Driver ennå og eksperimenterer i forskjellige sky temaer i REX :) Har ennå ikke funnet noen jeg er fornøyd med, nå som Overdrive pakken kom, så gjorde jo alt mye mer vanskeligere :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke sagt meg mer enig Knudsen! Driver ennå og eksperimenterer i forskjellige sky temaer i REX Har ennå ikke funnet noen jeg er fornøyd med, nå som Overdrive pakken kom, så gjorde jo alt mye mer vanskeliger

 

Har forsatt tilgode å se skikkelige skyer ved å kjøre 4048 oppløsning, jeg ville nok valgt 1024 max, helst 512x512. Dessuten synes jeg dog FEX skyene er langt bedre og mer naturtro.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du nesten forklare deg litt, jeg beklager om du føler jeg har sagt eller gjort noe, iallefall ikke vært min hensikt å gjøre det, tro meg :)

 

Håper du ikke tror at jeg slenger stygge meldinger til deg bare fordi jeg sier at skyene på screenshoten din ikke ser bra ut, eller bruker ord som stygt og ræva, det er kun ment i all vennlighet konkret mot bilde og kvaliteten på skyene i bildet, kun det :)

 

Håper du ikke tar deg nær av det.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva Tom mener som stygge skyer er hans mening alene og det bør han kanskje holde det for seg selv, da det kan virke støtende mot sarte sjeler som synes det er fint.

 

Har selv blitt slått i gulvet flere ganger pga. "dårlig screenshots". Det er rett og slett ikke noe å bry seg om og bare ignorere denslag innspill da den faller på sin egen dumhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du da Fred at alle her inne ikke skal få lov til å si hva de mener, men kun rose og aldri kritisere, beklager for å si det slik, men slik høres jo litt feil ut det også.

 

Min intensjon er langt fra å såre noen, men jeg synes også man bør kunne få si hva man mener og føler om screenshots, for det er vel en grunn til at man legger det ut (nemlig å få tilbakemelding).

 

Jeg mener nå at bare ros ikke helt er bra det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet alle hva du vil ha på sim-fronten Tom og vi vet alle også at FSX ikke er den optimale løsningen. Så la oss leve med de skavankene den har da. Outerra har visst fine skyer har jeg hørt :)

 

Hva man mener er greit, men ikke alltid på trykk.

Fikk kjeft engang på noen bilder av deg her fordi vannteksturene ikke var etter din smak. Dette oppleves veldig fort som kritikk når du legger det frem på den måten det gjøres.

 

Og det er ikke alltid at bilder legges ut fordi man ønsker tilbakemelding ifra deg.

Så kanskje nesten gang vei ordene dine litt mer eller kanskje rett og slett la vær å poste en reply.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...