Mathias Kjærstad Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Flyr Vienna til Logan as we speak Bilder kommer fortløpende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Fine stemningsfulle bilder Qualitywings sin 757? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Dette er nok Level-D sin B767 som er oppgradert med WL. Fine bilder. Hva har du beregnet flytiden til idag da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Takker Den er på 8 timer. 8:00. Nærmer meg kysten av Canada Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KJ Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Er det for noe med det ene bilde der a....er som å se igjennom en pissevåt truse eller no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Fine bilder, av fin 767! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Fine bilder, men du kunne jo fått deg noen skyer som ser ut som skyer da synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Reid Ståle Klovning Skrevet 16. desember 2010 Premium Medlem Del Skrevet 16. desember 2010 er som å se igjennom en pissevåt truse eller no. Dagens beste og tildels enig, men ellers er bildene skikkelig fine En så gul himmel er vel kanskje en smule overkill, så det er bare å eksperimentere på instillingene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Dette er nok Level-D sin B767 som er oppgradert med WL. Haha, der ble jeg tatt på fersken. Jeg så bare på cockpitbildene jeg. Ser nå at det er en 767 selvfølgelig! Level-D ser bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 Dagens beste og tildels enig, men ellers er bildene skikkelig fine En så gul himmel er vel kanskje en smule overkill, så det er bare å eksperimentere på instillingene. Du skjønte ikke at Jensen kom med en spøk ? Fine bilder, men du kunne jo fått deg noen skyer som ser ut som skyer da synes jeg Kunne ikke sagt meg mer enig Knudsen! Driver ennå og eksperimenterer i forskjellige sky temaer i REX Har ennå ikke funnet noen jeg er fornøyd med, nå som Overdrive pakken kom, så gjorde jo alt mye mer vanskeligere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Reid Ståle Klovning Skrevet 17. desember 2010 Premium Medlem Del Skrevet 17. desember 2010 Du skjønte ikke at Jensen kom med en spøk ? Jeg skjønte utmerket godt at dette var en spøkefull uttalelse, og en god en til og med :grin: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Kunne ikke sagt meg mer enig Knudsen! Driver ennå og eksperimenterer i forskjellige sky temaer i REX Har ennå ikke funnet noen jeg er fornøyd med, nå som Overdrive pakken kom, så gjorde jo alt mye mer vanskeliger Har forsatt tilgode å se skikkelige skyer ved å kjøre 4048 oppløsning, jeg ville nok valgt 1024 max, helst 512x512. Dessuten synes jeg dog FEX skyene er langt bedre og mer naturtro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein-Ove Rud Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Har forsatt tilgode å se skikkelige skyer ved å kjøre 4048 oppløsning Du mener vel 4096!! FEX skyer, 1024x1024 DXT5, har ikke helt skjønt hvorfor det absolutt må kjøres 4096x4096, når det strengt tatt ikke er nødvendig Bruker heller resursene der de trengs Stein-Ove Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 4096 var det jeg mente ja.. Dine skyer ser betraktelig bedre ut ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KJ Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Har brukt FEX i mange år, men har nå byttet til REX og synes det er bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Jensen Aktivt medlem Har brukt FEX i mange år, men har nå byttet til REX og synes det er bedre. Øverste bildet ditt var ikke noe å skryte av iallefall. Likte blåfargen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KJ Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Prøver du å være eplekjekk eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartan berg Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Ser meg enig i Tom ang. skyene på det øverste bildet. Er ikke en ekspert på skyer osv. men det så litt vel tett og toppete ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Prøver du å være eplekjekk eller? Hva har det å være eplekjekk med utsende på stygge skyer å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartan berg Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Here we go again.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Nå må du nesten forklare deg litt, jeg beklager om du føler jeg har sagt eller gjort noe, iallefall ikke vært min hensikt å gjøre det, tro meg Håper du ikke tror at jeg slenger stygge meldinger til deg bare fordi jeg sier at skyene på screenshoten din ikke ser bra ut, eller bruker ord som stygt og ræva, det er kun ment i all vennlighet konkret mot bilde og kvaliteten på skyene i bildet, kun det Håper du ikke tar deg nær av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Hva Tom mener som stygge skyer er hans mening alene og det bør han kanskje holde det for seg selv, da det kan virke støtende mot sarte sjeler som synes det er fint. Har selv blitt slått i gulvet flere ganger pga. "dårlig screenshots". Det er rett og slett ikke noe å bry seg om og bare ignorere denslag innspill da den faller på sin egen dumhet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Synes skyene så kjempeflotte ut eg, Kurt :grin: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Mener du da Fred at alle her inne ikke skal få lov til å si hva de mener, men kun rose og aldri kritisere, beklager for å si det slik, men slik høres jo litt feil ut det også. Min intensjon er langt fra å såre noen, men jeg synes også man bør kunne få si hva man mener og føler om screenshots, for det er vel en grunn til at man legger det ut (nemlig å få tilbakemelding). Jeg mener nå at bare ros ikke helt er bra det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 17. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2010 tett og toppete ut? Herregud, aldri vært over 10 000 fot i overcast du da eller ? helst 512x512 Røyka eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Hofstad Haugen Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 De kan være både positive og negative kommentarer så lange man har en saklig begrunnelse. Men nå får vi komme oss tilbake til tråden. Jeg stenger tråden hvis den sklir mere ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KJ Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg kjører verdi 9 og 10 på cloud cover og sånt i fsx.cfg fila. Når du kjører begge sliderene til høyre i settings blir verdien 8 på begge. Så jeg har mye høyere dekning og draw distance. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KJ Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Jobber du for Hifi gutta eller Tom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Vi vet alle hva du vil ha på sim-fronten Tom og vi vet alle også at FSX ikke er den optimale løsningen. Så la oss leve med de skavankene den har da. Outerra har visst fine skyer har jeg hørt Hva man mener er greit, men ikke alltid på trykk. Fikk kjeft engang på noen bilder av deg her fordi vannteksturene ikke var etter din smak. Dette oppleves veldig fort som kritikk når du legger det frem på den måten det gjøres. Og det er ikke alltid at bilder legges ut fordi man ønsker tilbakemelding ifra deg. Så kanskje nesten gang vei ordene dine litt mer eller kanskje rett og slett la vær å poste en reply. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Hofstad Haugen Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Da sklei det ut igjen så tråden er stengt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg