Sondre Aabø Skrevet 30. oktober 2002 Skrevet 30. oktober 2002 Er det noen her som hvet om et helikopter som er kjempebra med en klar og fin VC en ordentli chekliste med lys som funker med flåtte tekturer m.m KOSTE HVA DET KOSTE VIL. Det skal være til 2002/2002pro [ 30.10.2002, 15:22: Endret av: Dag Johansen ] Siter
Arne Øverland Skrevet 30. oktober 2002 Skrevet 30. oktober 2002 Lgger bilder på flightsim.com sitt screenshots forum. http://www.flightsimnetwork.com/dcforum/DCForumID8/15207.html ingen link men de er sikkert mer enn behjelpelige me gi deg den. koster $10 hvis jeg husker riktig. [ 30.10.2002, 15:49: Endret av: Arne Øverland ] Siter
Sondre Aabø Skrevet 30. oktober 2002 Forfatter Skrevet 30. oktober 2002 OK Venter på flere og helst URL fin den der men jeg så ikke så mye til VC. _Takk for retting av overskrift Dag_ (vis det hvar deg da) Siter
Fredrik Wold Skrevet 31. oktober 2002 Skrevet 31. oktober 2002 Og da regner jeg med at du har dauphinen til Annti Pankonnen? Hvis du har den, så skal man ikke klage på en stund Siter
Arild Oldervoll Skrevet 31. oktober 2002 Skrevet 31. oktober 2002 Hvilken Dauphin? Hvor? Hvor mye? Siter
Leif Kristiansen Skrevet 31. oktober 2002 Skrevet 31. oktober 2002 Denne Dauphin som ligger litt nede på side Her Siter
Fredrik Wold Skrevet 31. oktober 2002 Skrevet 31. oktober 2002 Jau, det er nok den ja! Steike meg noe av det beste som har kommet av freeware! Rart at folk har gått glipp av den. Masse prat rundt den da den kom, siden det er litt tricky å installere den.... Siter
Knut Arne Nygård Skrevet 31. oktober 2002 Skrevet 31. oktober 2002 Henta ned og prøvde denne i dag og det verka som eit bra helikopter. Ein del plunder med installering og joystick, men det ordna seg til slutt. Men lyden manglar :-( La inn standard Bell lyden men det vert vel ikkje det same, nokon som veit om ein Dauphin lydpakke? Ein bør vel også lese manualen før ein set i gong for å få fullt utbytte av det. Siter
Knut Arne Nygård Skrevet 31. oktober 2002 Skrevet 31. oktober 2002 Ein ting eg la merke til var at når eg skulle ha inn hjula så pausa FS eit lite øyeblikk Siter
Arild Oldervoll Skrevet 31. oktober 2002 Skrevet 31. oktober 2002 Det står visst i en eller annen hjelpefil som følger med flyet hva du skal gjøre for å få lyden til å virke Siter
Fredrik Wold Skrevet 31. oktober 2002 Skrevet 31. oktober 2002 Ok folkens. Lyd: Man må ha 2 filer til lyden.. Jeg har et par, hvis noen vil ha. De er helt greie, og kan bare legges rett inn i sound mappa. Det er faktisk ikke mulig å kjøre hjulene opp, slik som det er på vanlige fly, derfor har Antti laget det slik at sim'en pauser automatisk, først DA går hjulene inn. Det er småtteri. Ellers, så er jo helikopteret fantastisk bra! VC'n er jo mildt sagt kick ass! Hatt mange timer i dette helikopteret. Si i fra hvis noen har problemer da. Siter
Morten Nelson Skrevet 31. oktober 2002 Skrevet 31. oktober 2002 Sondre: Du har jo hørt om dette, men kanskje ikke alle de andre. Payware Bell 407 av Rey Lopez. Se HER . [ 31.10.2002, 15:38: Endret av: Morten Nelson ] Siter
Knut Arne Nygård Skrevet 31. oktober 2002 Skrevet 31. oktober 2002 quote: Lyd: Man må ha 2 filer til lyden.. Jeg har et par, hvis noen vil ha. De er helt greie, og kan bare legges rett inn i sound mappa. Har kopiert desse frå Standard Bell så eg har lyd, men har du nokon betre så send dei over Den hjul/pauseproblematikken kom eg på at eg las om for ei stund sidan så det er vel berre sånn det må vere Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.