Gå til innhold

Fulle nordmenn snudde KLM-fly


Christian Zhang

Anbefalte innlegg

Diskuterer denne saken på ett annet forum for reiseglade. Flere som har opplevd andre relativt edruelige og finslige folk bli kastet av fly(edru vitner). Hun som uttalte seg til VG sa hun ikke merket noe spesiellt bråk, da ombord i en 737, så helt vanvittig kan det ikke ha vært. Det fint nok hormoner i en stakkar middelaldrende konemor, ikke alltid de klarer å styre seg;-)

 

(Blir spikret på korset nå, ser den)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FARE Spikring pågår skilt er nå hengt opp :)

 

Om noen passasjerer ikke følger besettningens pålegg slik at besettning føler seg nødt til å informere pilot. Pilot bestemmer seg for å snu grunnet mulighet for eskalering, synes jeg at personene som medførte til denne episoden skal straffes uansett.

Et pålegg er en ordre som det ikke skal tas lett på ombord i et fly.

 

Om en nødsituasjon oppstår og kranglefantene er beruset, vil de mest sannsynlig sinke en evt. evakuering av flyet, det kan man som pilot ikke være bekjent av, derfor roser jeg piloten for å ha foretatt et riktig valg.

 

PS! det er ikke de andre passasjerene som skal bedømme situasjonen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saken er at når de reisende ikke vil følge instuksjoner eller rette seg etter anvisninger fra kabinpersonale,utgjør de en sikkerhetsrisiko,fordi man kan anta at de i en nødsituasjon heller ikke vil respektere kabinpersonalet.

Så vi må nok bare oppføre oss.

Filmen "Anger Management",med Adam Sandler og Jack Nichlson har dette som utgangspunkt.Det er en komedie.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg flyr Asiatiske selskaper når jeg reiser øst. Reiser jeg andre veien får jeg snart tilbud om happy hour (AA) Det er litt ulik mentalitet virker det som.

 

Jeg styrer unna en del eldre tanter. Mine penger, mitt valg.

 

Om det er statistikk aner jeg ikke. Noen selskaper virker mer representert i slike saker enn andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bara för att det är fri sprit, billiga drinkar eller happy hour så MÅSTE man ju inte dricka sig så inni helvete berusad att man orsakar tumult ombord?!

 

Kan man inte bara ta en drink, prata lite med personen bredvid och njuta av resan och att man är på väg (kanske) på lite semester?

 

Nej, flygförbud för idioter som dem i artikeln!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å....

 

in_20yer_20face.jpg

 

... få en fotball i trynet?

 

Haha, det er så bra! :grin: Det var en mer original måte å si at man ikke skjønte en dritt av hva han mente! Jeg tok den heller ikke for fem flate øre, men jeg måtte le litt av den, Kristoffer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...