Tom Knudsen Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Snakker om å være på feil plass til feil tid http://nrk.no/nyheter/distrikt/rogaland/nord-jaeren/1.7391538 Her var vel han ute å gikk julebukk kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hehe, hva vi mennesker gjør i beruset tilstand. Kan godt se det for meg :grin: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10011506 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Ja, det er ekstremt mye man kan få for seg når man drikker. Om han oppførte seg(I den grad han var i stand til det :grin: )når Politiet kom så får vi håpe han får gå uten noen mer . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Full banan som Isak sier? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 når Politiet kom så får vi håpe han får gå uten noen mer Han havnet jo i fyllearresten står det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ragnar Egeland Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg håper dagen derpå var meget hard. Jeg kan skjønne at folk kan gå inn i feil hus etter en dram eller ti, eller sovner på toget og våkne opp i feil by. Men er man så beruset, kommer man ikke opp alle trinnene til tårnet. Det som irriterer meg er at dette kan få konsekvenser for alle de som er interresserte i fly/luftfart. Blir tilgangen til området redusert forsvinner sansynligvis spotter platformen også Ragnar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg savner "liker-knappen" her Ragnar! Du har helt rett! En som driter seg ut f**** opp for oss andre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Likte det bildet fra vg.no, som viste en forhenværende NAX maskin. :grin: Men å gjerde inn tårnet vil jeg si ikke er en bra løsning. Det går an å stenge adgangen til stigen, ved å sette et gjerde rundt, med en dør som kan åpnes fra innsiden. Trenger ikke å stenge hele rakkelet. For øvrig er jo ikke dette en enkeltstående hendelse i disse julebordstider. Bare tenk på alle uvante drikkere som svirrer rundt hver helg nå! Der vil nok komme flere saker fram igjennom hvor personer som ellers ikke drikker, kommer til å gjøre ting de ikke i sin villeste fantasi ville gjort i edru tilstand. Så bare forvent dere flere sprell i ukene som kommer. (Forhåpentligvis ikke av samme karakter som denne da) :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Ja, jo men det å havne i fyllearresten er vel kanskje bra nok lærepenge for han uten noen mer reaksjon i etterkant. Alle har jo gjort noe dumt en eller annen gang....Det var bare det jeg skulle fram til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius91 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Det blir jo sagt at sannheten kommer frem når man drikker, kanskje han hadde en skap-flyinteresse over all forstand? Kanskje noen her på forumet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Fikke Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Jeg har ikke vært på julebord, men tar gjerne en tur i tårnet hvis jeg blir invitert. Audun Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.