Gå til innhold

Full mann i tårnet


Tom Knudsen

Anbefalte innlegg

Jeg håper dagen derpå var meget hard. Jeg kan skjønne at folk kan gå inn i feil hus etter en dram eller ti, eller sovner på toget og våkne opp i feil by.

Men er man så beruset, kommer man ikke opp alle trinnene til tårnet.

 

Det som irriterer meg er at dette kan få konsekvenser for alle de som er interresserte i fly/luftfart. Blir tilgangen til området redusert forsvinner sansynligvis spotter platformen også

 

Ragnar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte det bildet fra vg.no, som viste en forhenværende NAX maskin. :grin:

 

Men å gjerde inn tårnet vil jeg si ikke er en bra løsning. Det går an å stenge adgangen til stigen, ved å sette et gjerde rundt, med en dør som kan åpnes fra innsiden. Trenger ikke å stenge hele rakkelet.

 

For øvrig er jo ikke dette en enkeltstående hendelse i disse julebordstider. Bare tenk på alle uvante drikkere som svirrer rundt hver helg nå! Der vil nok komme flere saker fram igjennom hvor personer som ellers ikke drikker, kommer til å gjøre ting de ikke i sin villeste fantasi ville gjort i edru tilstand. Så bare forvent dere flere sprell i ukene som kommer. (Forhåpentligvis ikke av samme karakter som denne da) :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...