Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 15. november 2010 Premium Medlem Del Skrevet 15. november 2010 Vi har sett bildene, her kommer noen filmsnutter. Pasi tok opp hele turen med FSRecorderX. Jeg spilte av recordern i FSX, og fløy turen på nytt (?!), filmet denne turen med Fraps osv osv. En omstendelig prossess, men den gir uante muligheter for film og bilder ( takk for idèen Pasi ). Dessverre så blir mye av kvaliteten borte i Fraps, og etter at Photobuckets har komprimert det til det værre, er det ikke så mye igjen av turen slik VI opplevde den. Poster likevel link til FILMEN Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Synes filmen var god til tross for komprimering, fraps, hakking osv. Så ut som en artig tur dette her Ernst. Litt uheldig med takeoffen, tenker da på flyet som virret rundt på stripa he he. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Synes den var knallfin eg bra arbeid, Ernst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Zhang Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Tror det var meg som virret rundt på stripa. :blush: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Koffor skjedde det, Christian? :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Zhang Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 kom akkurat inn da dere rullet, så... ehh.. ville jeg se meg litt rundt :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Herlig film Ernst. FSRecorder gir uante muligheter.. herlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 15. november 2010 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 15. november 2010 Takk skal dere ha, både Tom og hele gjengen . Synes filmen var god til tross for komprimering, fraps, hakking osv. Så ut som en artig tur dette her Ernst. Takk for det Tom, du burde slå følge en søndag, det er utrolig morsomt, og filmen er ikke helt rettferdig med opplevelsesfaktoren . Litt uheldig med takeoffen, tenker da på flyet som virret rundt på stripa he he ...... kan nok stemme at det var Christian ja, kom litt seint i gang, og prøvde å ta noen snarveier :grin: . Det var et par andre som antakelig hadde dårlig nettforbindelse, ellers fløt det bemerkelsesverdig jevnt under hele kvelden. Helt sikkert en fordel at alle hadde samme scenery og flymodell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Bra at ikke ett av de første flyene som landet punkterte eller noe, det hadde blitt litt av en katastrofe :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Jeg passet på å lande langt inne for å gjøre plass til galskapen bak meg :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Takk for det Tom, du burde slå følge en søndag, det er utrolig morsomt, og filmen er ikke helt rettferdig med opplevelsesfaktoren . Takk for tilbudet, skal gjøre det Ernst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 stilig.Er ikke enkelt og fly i formasjon,og holde den perfekt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Ahh!! Dokker har det steike artig! Litt synd at jeg ikke har så mye tid til overs til å være med. Flott film Ernst! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 16. november 2010 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 16. november 2010 Takkåtakk alle sammen . Litt synd at jeg ikke har så mye tid til overs til å være med. ......nå må du se til å ta litt tjuvperm fra vNATO-tjenesten, og bli med på skikkelig flyvning!! Søndagsturene har tatt helt av, og med gåsetrekket har vi inntatt en helt ny dimensjon innen MP-flyvning :grin: . Og forresten så tror jeg du vil trivest enda bedre på onsdagskveldene, da mange fra samme gjengen flyr big irons slik du liker det :whistle: !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.