Jan Arild Gjemble Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Det ble faktisk en liten flight idag også sammen med gutta boys fra MP-serveren. Denne gangen litt hurtige jagere for å "utforske" Pacific Fjords. Her er vi på vei fra Sandspit til Terrace low and fast Kommer inn over land igjen fra Sandspit og leter opp fjorden vi skal følge inn til og opp dalen til Terrace På vei inn fjorden Morro med fart en gang i blant også Ernie oppe på siden. Desverre i en annen modell enn hva han fløy, men slik blir det når man ikke har samme fly Nærmer oss Terrace og begynner å gjøre klar for landing. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 12. november 2010 Premium Medlem Del Skrevet 12. november 2010 Woaw, her gikk det unna . Og til ære for Tom Frames Knudsen slenger jeg på et par tusen bilder ekstra :grin: . Dessuten, HELE sannheten om MP-turen må fram, jeg kan ikke la det henge igjen inntrykk av at jeg fløy børs-limousin når jeg faktisk deltok i fighter-sweep !! Under samlingen i Sandspit, Fred og Øystein i hver sin Albatros, Jan-Arild med F-18 og undertegnede i Warthog. Vi brukte havstrekningen til å øve litt formasjonsflyvning, med tanke på søndagens gåsetrekk. Og etter hvert fikk vi god nærkontakt med hverandre :grin: . Som vanlig går det litt ups and downs på slike turer ..... Ny samling og pratepause i Terrace. I Terrace møtte vi representanter for USAF, og før jeg hadde fått parkert, var Jan-Arild i ferd med å kjøpe seg nytt fly-vidunder . Og det ble Warthog på Jan-Arild også, så mens normale gærninger forlengst hadde lagt seg, bar det til værs igjen for å temme villdyret :grin: . MAY DAY, MAY DAY, det var ikke lenge etter take off, så var Jan-Arild i full fyr . Heldigvis var vi fortsatt i nærheten av Terrace AB, så i stedenfor å skyte seg ut, ble det satset på en nødlanding. Og det var på håret, omtrent der Pasi buklandet for noen dager siden, klarte Jan-Arild å sette ned den røykskadde Warthog`en. Gratulerer med nytt fly Jan-Arild!! Ser for meg flere low and fast flights i det vakre fjordlandskapet. Og jeg regner med flere Warthogs slår følge, så vi kan likegodt advare Tom, det blir TUSENVIS av screenshots fra MP-turene våre !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Tøffe screenshots dykk serverar til frokost her. Ser ut til at dykk har det rett morosamt på desse turane dykkar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 12. november 2010 Premium Medlem Del Skrevet 12. november 2010 Ser ut til at dykk har det rett morosamt på desse turane dykkar :grin: :grin: .... det er bare forbokstavene på hvor gøy vi har det :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Var mange forbokstavar det Ernst :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Han er jo ikke i full fyr da! Han bare skyter med Gatlingen forran Flotte bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 12. november 2010 Premium Medlem Del Skrevet 12. november 2010 He he, det er mulig du har rett PK, min teori er at Jan-Arild holdt inne avtrekkern til Gatlingen ble så glødende at flyet tok fyr :grin: . Han var i hvertfall i brann under nødlandingen, og sitter nå inne til forhør hos IFSSPSD (Iris Flight Simulations Software Protection Spesial Division). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Kan vel snart kalle dette for MP tråden, artig samling av screenshots. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Hva er det med deg Tom som er så imot MP flyging egentlig? Kan du gi et saklig svar på det slik at vi forstår hva vi gjør galt i dine øyne? Ikke kom med det at grafikken ikke er bra nok, for den har vi hørt før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Paul-Andre: Kvifor så triggerhappy? Tom sa jo berre at det var ein artig serie med screenshots Slett ingenting negativt i det han skreiv i det heile. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Må nesten prøve å få slengt meg med på en MP-flight snart jeg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 12. november 2010 Premium Medlem Del Skrevet 12. november 2010 Javisst, nå er det ganske mange "vortesvin" i landskapet, så det hadde vært gøy med et fighter-meet àla low and dirty :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.