Gå til innhold

Low and fast!


Anbefalte innlegg

Det ble faktisk en liten flight idag også sammen med gutta boys fra MP-serveren.

 

Denne gangen litt hurtige jagere for å "utforske" Pacific Fjords.

 

Her er vi på vei fra Sandspit til Terrace low and fast :)

2010-11-11_22-49-28-576.jpg

 

Kommer inn over land igjen fra Sandspit og leter opp fjorden vi skal følge inn til og opp dalen til Terrace

2010-11-11_22-50-40-586.jpg

 

På vei inn fjorden

2010-11-11_22-57-32-397.jpg

 

Morro med fart en gang i blant også :)

2010-11-11_22-57-43-363.jpg

 

Ernie oppe på siden. Desverre i en annen modell enn hva han fløy, men slik blir det når man ikke har samme fly

2010-11-11_22-59-17-176.jpg

 

Nærmer oss Terrace og begynner å gjøre klar for landing.

2010-11-11_23-10-51-131.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Woaw, her gikk det unna :D . Og til ære for Tom Frames Knudsen slenger jeg på et par tusen bilder ekstra :grin: .

Dessuten, HELE sannheten om MP-turen må fram, jeg kan ikke la det henge igjen inntrykk av at jeg fløy børs-limousin når jeg faktisk deltok i fighter-sweep !!

 

fg1.jpg

Under samlingen i Sandspit, Fred og Øystein i hver sin Albatros, Jan-Arild med F-18 og undertegnede i Warthog.

 

fg2.jpg

Vi brukte havstrekningen til å øve litt formasjonsflyvning, med tanke på søndagens gåsetrekk.

 

fg3.jpg

Og etter hvert fikk vi god nærkontakt med hverandre :grin: .

 

fg4.jpg

Som vanlig går det litt ups and downs på slike turer .....

 

fg5.jpg

Ny samling og pratepause i Terrace.

 

fg6.jpg

I Terrace møtte vi representanter for USAF, og før jeg hadde fått parkert, var Jan-Arild i ferd med å kjøpe seg nytt fly-vidunder :o .

 

fg7.jpg

Og det ble Warthog på Jan-Arild også, så mens normale gærninger forlengst hadde lagt seg, bar det til værs igjen for å temme villdyret :grin: .

 

fg8.jpg

MAY DAY, MAY DAY, det var ikke lenge etter take off, så var Jan-Arild i full fyr :o .

 

fg9.jpg

Heldigvis var vi fortsatt i nærheten av Terrace AB, så i stedenfor å skyte seg ut, ble det satset på en nødlanding.

 

fg9b.jpg

Og det var på håret, omtrent der Pasi buklandet for noen dager siden, klarte Jan-Arild å sette ned den røykskadde Warthog`en.

 

Gratulerer med nytt fly Jan-Arild!! Ser for meg flere low and fast flights i det vakre fjordlandskapet. Og jeg regner med flere Warthogs slår følge, så vi kan likegodt advare Tom, det blir TUSENVIS av screenshots fra MP-turene våre !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

He he, det er mulig du har rett PK, min teori er at Jan-Arild holdt inne avtrekkern til Gatlingen ble så glødende at flyet tok fyr :grin: . Han var i hvertfall i brann under nødlandingen, og sitter nå inne til forhør hos IFSSPSD (Iris Flight Simulations Software Protection Spesial Division).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...