Gå til innhold

Kvikk Lunsj Porter Søndagsklubben.


Anbefalte innlegg

Etter ønske fra Fred har jeg nå begynt en Kvikk Lunsj paint til våre søndagsutflukter.

 

Den er foreløbig ganske basic så jeg trenger innspill på hva som kan legges til av markings her.

 

Jeg valgte nå Mr Porter til denne painten pga at den er rimelig enkel å male i forhold til Beaveren, men frykt ikke dette skal også gjøres.

Fikk noen gode tips her og lærer mye etter hvert.

 

2010-11-11_15-58-31-832.jpg

 

2010-11-11_15-58-47-448.jpg

 

2010-11-11_15-59-10-299.jpg

 

2010-11-11_16-17-34-625.jpg

 

Tja? Hva tror dere om denne så langt?

På god tur har man jo med god tursjokkis eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tilbakemeldinger.

 

Jupp det er FSD sin Porter som også Ernst Rolf linker til.

 

Stratos porteren er allerede på malingsbordet.

Har leita frem en del blå ku her nå som muligens blir med.

 

Simon:

OFKL = Oslo Flysim Klubb. Hadde lyst til å ha med denne på en eller annen måte da det er vi som gjerne flyr disse søndagsturene ihop..

 

Innholdsfortegnelse var ikke en dum ide.. Skal kikke litt på den..

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Hå hååå, dette var saker Øyvind ! Et godt bilde av en formasjon med Kvikk Lunsj-portere på tur, må da være et potensiale for reklameintekter, kanskje en måte å finansiere døgnkontinuerlig drift av MP-server :grin: . Og kommer det enda flere Freia-produkter på banen, så øker sjansen for at dette blir lagt merke til. Helt seriøst .

Morsom og kreativ idè !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et godt bilde av en formasjon med Kvikk Lunsj-portere på tur, må da være et potensiale for reklameintekter, kanskje en måte å finansiere døgnkontinuerlig drift av MP-server . Og kommer det enda flere Freia-produkter på banen, så øker sjansen for at dette blir lagt merke til. Helt seriøst .

 

Hvis vi kunne skaffet noen kroner på denne måten til en evt ny server Ernst, skal jeg gratulere deg med årets idè.

 

Jeg be såpass gira at malekosten ikke rakk å tørke.

 

Klinte til med noen Freia logoer her.

Hva synes dere om denne utgaven?

 

2010-11-11_20-51-21-340.jpg

 

2010-11-11_20-50-33-271.jpg

 

1.jpg

 

Legger nå ut disse bildene her i fare for å miste hus og hjem i en evt retts tvist med Freia??

Isåfall får du besøk Ernst.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...