Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Ja, hva gjør egentlig du på cruise? Noe må man gjøre mens man venter på landingen Jeg leser som regel nyheter, hører på musikk, skype og msn, Team Speak og helt random surfing. Og når det trengs så leser jeg gjennom sjekklisten PS: Grunnen til at jeg ikke poster det i VATSIM-"avsnittet" er fordi mange flyr offline Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Øyvind Lunde Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Koker kaffe! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandro Stanojevic Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Ser på tv, stikker ut en tur, spiser, sover av og til og masse andre ting jeg finner på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Drikker kaffe : ) Briefer approacher! Fortsatt til dels store problemer med å lese enkelte STAR kart. Morsomt å følge litt med på NAV plan og høre på real ATC for de områdene man flyr gjennom. Flyr nedover Europa og hører på ATC via de webstramene som finnes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Jeg er på msn, facebook, hører musikk, leser nyheter, spiser, ser på tv og mye mer jeg ikke kommer på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Flyr, nyter utsikten (så lenge det er over land :grin: ) og hører på musikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre_Mælumshagen Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Er jo også mulig å nyte utsikten over havet Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Om det är så länge till jag landar att jag har tid att sova, gå ut och shoppa eller annat UTAN att behöva svara på ATC så trycker jag R och +/- till jag är framme! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Leser aviser, spiller ludo/yatzy(onlinebanditten:P), er på forumet her og kanari-fansen! hender vel også jeg igrunn bare sitter å glor på flygningen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Svart kaffe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Tuner inn Skyblue radio, drikker kaffe og leser diverse flyrelaterte fora på nettet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Hansen Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Stirrer i skjermen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Zhang Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Spiser, Ser TV, Ser fotball på PC, Drikker, Gå på do :grin:, sove, stirre i skjermen, MSN, Facebook og hører på musikk . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 DRIKKER DU CHRISTIAN ? Jeg kjører for det meste FSX i window mode, så jeg sitter å surfer mye random på nettet, hører musikk, gjør lekser :crazy:, høre på KJFK_TWR stream, og mye mer som jeg ikke kommer på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Øyvind Lunde Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Tar en dusj, raker hagen, øver trompet, lager middag, Sykler en tur, maler huset, klipper plenen, vasker bilen, bunnsmører båten, spyler dykkerdrakten, jogger rundt vannet og en hel del ting jeg ikke kommer på :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Hansen Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Jeg har tre klementiner som jeg pleier å sjonglere med. Så jeg holder på til jeg enten er klar for descend eller har klart å skrelle de in air. Da spiser jeg de slik at energinivået er tipp-topp for approach og landing. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 LOL Tommy! *jafs* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. november 2010 Premium Medlem Del Skrevet 2. november 2010 Foretrekker cruise der det er sol og varme, oppholder meg mest rundt basenget på akterdekket, og ser på damene mens jeg nyter en kald drink :cool: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Faye Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 på VATSIM sitter jeg alltid å følger med. Offline eller unicom områder, blir det å sette igang vaskemaskin, ha på tv, høre musikk, gå igjennom app, og selvfølgelig hente en ny pils når den første er tom Men så tar jeg sjeldent lange flighter, så blir ikke mye tid å slå ihjel... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.