Premium Medlem Vidar Eggen Skrevet 21. oktober 2010 Premium Medlem Del Skrevet 21. oktober 2010 Årets tur til FSWeekend i Lelystad nærmer seg raskt! Jeg synes vi skal lage oversikt over hvem som blir med, reiserute og bosted. Brukere av dette forumet bør benytte anledningen til å treffes! Lørdagskvelden foreslås som tidspunkt for felles bespisning med tilbehør. Jeg kan godt lage navneskilt som i fjor. Geir P. kom med et utmerket forslag om å ta med brukernavn og avatar man bruker på internasjonale fora på skiltet. På den måten burde det være enklere å komme i kontakt med folk man ellers bare utveksler innlegg med. ... og hvis noen ikke vil offentliggjøre sine skumle planer på det åpne internettet, kan de avsløre dem til meg på PM. Mine reisedata er som følger: OSL-AMS SK821 5/11 08:30. Bor på hotel Marktzicht i Harderwijk AMS-OSL SK828 7/11 18:55. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Mine reisedata er som følger: OSL-AMS SK821 5/11 08:30. AMS-OSL SK828 7/11 18:55. Bor på hotel Marktzicht i Harderwijk. Sender ønsket layout på navneskilt pr. mail. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geert Rolf Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg vil reise med bil 100 km nordover på lørdag. Og jeg vil reise 100 km sør enden av ettermiddagen. Have fun! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gerhard A Gubler Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Hei, jeg kommer også fra rettning sveits. Ville være artig å treffes. Er der bare på Lørdag, men hele dagen. Reiser tilbake Søndags morgen. Hilsen Gerhard www.md80.ch Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbo Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Og min reiserute er: EVE-OSL, DY235 4/11 Kl: 11:05 (Innlagt spennende ettermiddag hos Rune/Vidar) OSL-AMS, SK821 5/11 Kl:08:30 AMS-OSL, SK822 7/11 Kl:13:05 OSL-EVE, DY236 7/11 Kl:16:55 Bor også på hotel Marktzicht i Harderwijk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Vidar Eggen Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 29. oktober 2010 Blir vi virkelig ikke flere, eller er det ingen interesse for å gjøre noe sammen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor Johannesen Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Hei! Jeg reiser fra Oslo med SK821 kl 08.30 bor på Hotel Marktzicht Harderwijk og hjem fra Amsterdam med SK822 kl13.05 Håper jeg ikke sier noe galt med at Eigil Mjåvatn skal det samme, Thor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Hei, jeg kommer mest sannsynelig, og det gleder jeg meg til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 ...og jeg må dessverre stå over i år :cry: ....men neste år - kanskje??! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Egil Johnsen Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg reiser fredags morgen med SK821 og drar tilbake søndag med DY1257. Bor på Marktzicht. Er det noen som har tenkt å overnatte på Gardermoen natt til fredag? Mvh Egil Johnsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geert Rolf Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 To welcome you all to EHAM/AMS next friday, I arranged (ahum) something very special for you : Quoting www.luchtvaartnieuws.nl: SCHIPHOL - De Boeing 787 Dreamliner komt op 5 november naar Schiphol. Het nieuwste toestel van Boeing is bezig met een reeks testvluchten. De Dreamliner vliegt eerst vanuit de VS naar Parijs om op 5 november in Amsterdam te landen. Een dag later vertrekt de kist weer. translate.google.com: SCHIPHOL - The Boeing 787 Dreamliner er den 5. november til Schiphol. Boeing nyeste enheten er opptatt med en rekke test flyreiser. Den første Dreamliner fly fra USA til Paris den 5. november i Amsterdam land. En dag senere, forlater kisten igjen. For those who know me a little: no, I'm serious ;-) I'll try to update you on ETA and where it will park! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Geert: I actually understood it better when written in Dutch, than the translation from Google. :grin: But thanks anyway. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Rune Iversen Skrevet 31. oktober 2010 Premium Medlem Del Skrevet 31. oktober 2010 Ned med SAS 0830 fredag. Hjem med SAS 1305 søndag. Hotell Marktzicht, Harderwijk. Blir det mat på lørdag, altså? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eigil Mjåvatn Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Jeg kommer også, reiser sammen med Thor og bor på samme hotell. Eigil Mjåvatn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Øyvin Sommer Skrevet 1. november 2010 Members Del Skrevet 1. november 2010 Reiseruten er som følger: EVE-OSL, DY235 4/11 Kl: 11:05 (nightstop i Oslo-Jessheim området) OSL-AMS, SK821 5/11 Kl:08:30 AMS-OSL, SK822 7/11 Kl:13:05 OSL-EVE, DY236 7/11 Kl:16:55 Bor også på hotel Marktzicht i Harderwijk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Fjeld Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Mine reisedata er som følger: OSL-AMS SK821 5/11 08:30. Bor på hotel Marktzicht i Harderwijk AMS-OSL SK828 7/11 18:55. 73 de Jan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geert Rolf Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 The 787 is cn 40695/6 registration N787ZA with GE engines. I have no ETA, but keep looking for it. If SK821 docks at gate C-8, you want it at C-6 or C-10? ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Egil Johnsen Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Det er nå mulig å sjekke inn på SK821. Har valgt sete 10F. Egil Johnsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Fjeld Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Rad 4 her. Skal være tidlig ute og framme hvis spørsmålet om det finns noen pilot ombord, kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 3F Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 5. november 2010 Premium Medlem Del Skrevet 5. november 2010 http://www.fsweekend.com/ For desverre ikke reist dit i år men skal dit neste år :) :cool: Ønsker alle en God tur ! å en superfin helg !!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geert Rolf Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 The 787 arrived in the darkness and rain of evening. SK821 arrived +- 10:15 with a crew of 1x PF and about 10x PNF :grin: (I was there at Arrivals 1) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius91 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hvordan var det?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Vidar Eggen Skrevet 8. november 2010 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 8. november 2010 Jeg tror nok det dukker opp noen bilder etter hvert, men det var en god del nye godsaker for oss cockpitbyggere på årets FSWeekend. Det jeg så mest på, var at: CPFlight viste et nytt Fire-panel til B737, og andre moduler som de lager i samarbeid med Engravity. SimWorld-gutta viste et komplett MIP med samme gode kvalitet og lave prisnivå som sine Overhead-paneler. Revolution Simproducts viste sin nye B737 Yoke med force feedback. Den finnes både som enkeltstående produkt, og i dual configuration med mekanisk link mellom enhetene. Felles for dem alle var at de såvidt hadde fått nyhetene ferdig til messen, og at websidene derfor ennå ikke er oppdatert. Vi får følge med i de neste dagene for å lese detaljer. Det var en god del kredittkort som gikk berserk i løpet av helgen, ikke minst norske. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Per Borrmann Skrevet 8. november 2010 Premium Medlem Del Skrevet 8. november 2010 Har jo forstått at jeg desverre gikk glipp av en vellykket sosial FSWeekend, men får ta det igjen ved neste korsveg :cry: Skjønner at det var mange nyheter rundt B737 for cockpitbyggere, men var det noen godsaker for en som ikke er fult så tradisjonell (les b737) :grin: Har jo hvert heller tynt (mildt sakt) med godsaker til B777 på tidligere FSWeekender. Noen endring å spore i trenden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.