aleksander rødland Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Må desverre melde avbud da internet hopper ut og inn her hele tiden og jeg vil aldri kunne gjennomføre en på et så ustabilt nett. Jeg har prøvd i hele morges å få det fikset, men det lar seg ikke gjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Jeg feiger ikke ut, når er prebrief? Hjalp å lese første post :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Står nå offline parkert på gate og ser i v-route at det skal bli svært god tailwind hele turen. Lurer på hvordan det vil bli da å gå offline 16-18! Hmm Men de rutene som ligger her er ikke helt eksakte med de som finnes i v-route så må kanskje laste opp de for å se hvilke punkter å legge i fmc? Og hvilken flyplass egner seg som alternate? Dublin-EIDW? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 jeg melder meg med deafult fly 737 men er det på vatsim? nårtid begyner vi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Fikke Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Vi er samlet på TS3 Server 67.222.46.54 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Da er jeg i lufta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Hofstad Haugen Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 ta en titt her :-) http://www.utr-online.com/RealtimeNG.asp?refApt=EINN&resize=1&color=000000&fontcolor1=FFFFFF&fontcolor2=000000&fontcolor3=FE0000&network=VATSIM&switch=0&NRLines=25&range=0&sound=0&logos=1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Hansen Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2010 Vi er inbound Shannon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 der er meg ryanair737 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Du har sikkert blitt tipset om dette fra før, men neste gang du flyr Ryanair bør du logge på som f.eks. RYR737. Husk: VATSIM benytter ICAO koder for flyvninger på nettverket. Så Ryanair = RYR, SAS = SAS, Norwegian = NAX, Lufthansa = DLH, osv... Her er et fint nettsted for å finne korrekte ICAO koder for virkerlige flyselskap: link Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandro Stanojevic Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Var mange der ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Ser bra ut det der! Jonas: ryanair737( Romeo Yankee Alpha November Alpha India Romeo 737 ) Er litt mye å si både for deg og ATC. Folk skjønner vel at du er ny og muligens ikke har skjønt det med callsign enda. Men pass på med callsign!. Som Mr. Seljeseth sier så er det RYR på Ryanair! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Fikke Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Syns du klarte deg bra jeg Jonas. Så til alle som har lyst, men ikke har hoppet i det enda: Ta sjangsen. Velg Norge som lekegrind. Her i gamlelandet skal det være takhøyde for nybegynnere. Lykke til alle som har lyst. Audun Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Hansen Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2010 Her er Arrival lista fra VatAware. Ser da ut til at vi ble 8 mann som kom seg helskinnet fra Boston til Shannon. Det hele ble en hyggelig affære hvor vi alle fikk litt oppfriskning/trening på NAT prosedyrer. On short final rwy 06 Shannon. Parked at gate ,Delta 247 takker seg og for deltakelsen. Ønsker samtidig alle velkommen tilbake neste uke for en ny tur med NAT preflight og trening. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Takk for en lærerik tur! Det var morsomt å få være med på denne turen! Lasta litt vel mye fuel i MD11'en (27,7 tonn igjen i Shannon) men bedre med litt for mye enn litt for lite. Hadde 68 knops medvind så å si hele vegen, så det var nok derfor. Hadde det vært motsatt, hadde jeg hatt akkurat innenfor limiten. Så ikke bare har jeg lært oceanic procedures; jeg har også lært MD11'en bedre å kjenne, og det gav mersmak! Gleder meg allerede til neste tur! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 ryr737 er opptat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Alltids noen som flyr som RYR737 (har sett en del selv også). Men hva med f.eks. RYR7373, RYR7378, RYR56T, RYR887M, osv...? Ingen kan reservere slikt på VATSIM, "first come, first served"... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.