Øystein Eker Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Her er adressen til vårt nye nettblad http://www.nfo.no/ Sjekk spesielt videosiden. Første oppstart etter motorskifte/fuelcontrol er alltid gøy å se på - Blowout med rester av iniberingsolje [ 27.11.2002, 09:33: Endret av: Øystein Eker ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John E Rønning Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Kjekk side !! Fin den oppstarten ja Hva er iniberingsolje ? En slags turbinolje eller en monteringsolje ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Eker Skrevet 27. november 2002 Forfatter Del Skrevet 27. november 2002 korrosjonhindrende olje. Blir motor lagret mer enn 30 dager, så tømmes fuelkomponenter for fuel og erstattes med korrosjonshindrende olje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomas Foosnæs Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 quote: Opprinnelig postet av Øystein Eker: korrosjonhindrende olje. Blir motor lagret mer enn 30 dager, så tømmes fuelkomponenter for fuel og erstattes med korrosjonshindrende olje. Hvor lenge den kan lagres varierer vel... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Molund Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Fint å se at det finnes konserveringsolje av høy kvalitet. Men, no sånt har ikke vi hatt behov for til nå. har klart å få turnaround time ned til ca 50 min. og DA trenger man ikke konserveringsolje. CFM-56-3 blir ikke så fort kalde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ketil Wikdahl Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Fan! Så dere videoen med han som havnet inne i lufinntaket på prowleren??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Vaaden Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Hvor finner jeg videoene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl R Pettersen Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Se øverst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kent-Ruben Johansen Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Må si at videoen der han forsvinner inn luftinntaket virker ganske urealistisk.... Eller tar jeg feil her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Olafsen Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Hei. Den videoen med den stakkars teknikeren på ett hangardekk er ikke usannsynlig i hele tatt! Du har vel kanskje ikke være i nærheten av en turbin på tomgang? Og i dette tilfellet gir A6'n gass for å taxe på dekket. Opptil 60% throttle brukes for å flytte flyet. Du må huske på att hangarskipet har en hastighet på rundt 35-40 knop, noe som lager en skikkelig vind. "Beware of Jet intake". Mvh, Thomas. [ 03.12.2002, 14:30: Endret av: Thomas Olafsen ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.