Paul-André Tilrem Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Vel, hva skal man si. Ute på tur som vanlig. Et par travere manglet på dagens økt, men vi var en lystig gjeng som satte avgårde Vi møttes på Twin Lake. Noen litt baktung Kjell på kort finale Samlet på rad og rekke på Scar Creek Av alle rare plasser vi skal lande på, så er Homathko River Estuary en av de mere krevende. Skulle senere vise seg at vi bomma stygt. Stripa var på andre siden av elva :whistle: En heller hard landing på Moh Creek gir begrepet taildragger en ny mening. En mustang i stor fart passerte. Nede på Campell River har vi besøk av polti. Ryktes at det bedrives hasardiøs flyging i området, enda så snille vi er :whistle: På tur til Comox kommer tåka sigende. Skulle nesten tro vi var i England med den grøten her. Vel møtt, og vi møtes igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Kasnes Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Flotte bilder Paul-Andrè. Her kommer noen bilder av hvordan jeg opplevde dagens tur: Takeoffer fra Tsuniah Lodge: Utsikt fra cockpit: Utsikt fremover: her torde ikke jeg å lande pga høy vekt...... ..men jeg tror dette egentlig var den nedlagte flyplassen. utsikt fremover igjen: Moh Creek overflygning: Innflygning til Campell river: Så kom tåka, her fra innflyging til Comox: Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Øystein Hansen Skrevet 26. september 2010 Premium Medlem Del Skrevet 26. september 2010 Hei og hå, supplerer med et par bilder jeg også... Her har en eller annet nettopp landet.. En del av følget... ...og grauten inn mot Comox var nok lik for oss alle Takk for turen folkens! Husk heavy-kveld på onsdag ------- Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Ble ikke mye bilder idag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Meget fine bilder fra alle sammen. Prøver å slenge ut noen her jeg også-. Ble litt forsinka på oppstart så jeg trodde jeg måtte dra til med ett fly med litt fart i for å ta igjen. Viste seg at gutta kom flagrende på stripa jeg spawna på, da klarte jeg selvfølgelig ikke å bytte maskin. Denne EX-LAX painten til A2A sin Mustang hadde noen åpne områder som bare skrek etter noen få merker, dette måtte bare limes inn som ett forsøk.. Prøvde så godt jeg kunne å holde meg bak Øystein på finale, men det ble litt close så jeg måtte gå rundt. Neste forsøk gikk bedre og står her sammen med resten.. Det ble litt lavt flyging etter hvert også, synes dette bildet ble litt kult. Desverre så er det ikke lett å fly så lavt fra outside wieve mens man tar bilder, så jeg presterte å leverte hele maskina i vannskorpa i 250 kias. Da kommer det tørt fra Mathias. "Er du i vannet Øyvind" :grin: Fin tur med bra oppmøte, ser ut til at flere og flere får sansen for disse søndags møtene. Moro moro. Takker for turen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Er du i vannet Øyvind :grin::grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Randa Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Her er det litt peiskos før avgang. Paul Andre har litt lite luft i den ene ringen sin. Vakkert..... Geir Ove er på tur inn og han kommer..... ...med stil. Synd at han glemte å ta ut hjulene ved landing. :sick: Høy angrepsvinkel på primusen. :cool: Trollstigen? Neida bare en av de mange vanlige veiene i dette landskapet. Bare vent dåkker "gålfere" om litt ser dåkker så mye..... Kæm slo av lyset????? Takker for nok en fin søndagstur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Glemte og ta opp hjula.....neida....jeg bare skulle gjøre en friksjons test av alu mot bakken.....er så lenge siden jeg har gjort dette, men det er utrolig gøy.....jeg kommer sterkt tilbake....med hjula nede :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 29. september 2010 Premium Medlem Del Skrevet 29. september 2010 Se der ja, gjengen er i farta. Jeg måtte ta en "avstikker", så jeg var langt unna nærmeste FSX i noen dager. Flotte reportasjebilder alle sammen!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.