Paul-André Tilrem Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Når mørket senker seg, samler en gjeng flygale nerder seg på en server for sosialt samvær. Denne kvelden var heller ikke noe unntak, og det ble faktisk ganske bra oppmøte. Vi møttes ved Hood River. Samlingen bestod av Portere og et par Beavere. En Caravan hadde sneket seg inn også i kveld. Vi løfter og setter kursen mot Key Way Hadde litt problemer med kamera, så bilde fra Key Way og Walter Sutton mangler. Her står vi samlet ved foten av St.Helen. Mengden med ulovligheter begynner å bli bra. :whistle: Nede på Packwood gikk det nesten galt da Robert kom noe nært Kjell under landing. Ligger bak Fred mot Ranger Creek Ernst ved min side nede på Ranger Creek Avsluttet kvelden her, og vi sees igjen neste søndag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 13. september 2010 Premium Medlem Del Skrevet 13. september 2010 Ja, vi gærne har det godt :grin: . Takk for enda en fin søndagstur, og denne gangen med knirkefri server og god forbindelse. Noen små kræsj underveis, men mest pga flere varianter av scenery(?). Flott reportasje Paul-Andrè, jeg kan jo fylle inn noen flere bilder, men du har fått med deg det meste :grin: . Søndagens tur brakte oss tilbake til kjente trakter, men det er fortsatt noen av de fineste områdene for VFR i MP. Her en ivrig gjeng under take off fra startbasen, Ken Jernstedt Airfield. Og ikke lenge etter hadde vi et kort opphold på den meget kuperte bush-stripa Key Way. En snarvisitt hos Walter Sutton....... ....... før vi ga oss i vei til the big wilderness rundt vulkanen St.Helen. Her landet vi på stivnet lavamasse ved foten av St.Helen, ei slette stor nok for både landing og take off i spredt formasjon :grin: . Avslutter mine bilder med samlingen på Packwood, da Ranger Creek var mer eller mindre destruert av dårlig scenery-innstallering :tired: . Ikke rekordoppmøte, men likevel en hyggelig samling virtuelle bushpiloter med høy smilefaktor. Takk til Paul-Andrè for opplegg og regi, og takk til Øystein som stilte med veloppdragen server . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Simonsen Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Fine bilder begge to Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Næss Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Nesten så jeg blir nødt til å installere FS igjen. Kanskje jeg får litt bedre utseende etter å ha oppgradert vekk fra et GeForce 7100 også. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Randa Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 De ivrige stiller lenge før 2000 På tur til Walter Sutton's Private Bar Ernst og Paul Andre kommer rullende Sjekk de utbrendte/vissne trærne. Har ikke tålt varmen. Høst i løvskogen, på tur til Packwood. Dette er ikke en gjeng med "HATTKALLA" På tur til Ranger Creek driver vi litt ekornjakt. En dummy og ...... Takker for nok en kjempe fin tur. :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Øystein Hansen Skrevet 13. september 2010 Premium Medlem Del Skrevet 13. september 2010 Mange fine bilder! Det var en artig tur uten alt for mye trøbbel. Med på turen var, i tillegg til undertegnede, Fred, Ernie, Kjell, Paul Andre, Robert, Tormod, Per B (fly by over Ranger Creek med sin 777), Pål (som kom akkurat for seint), og uheldige Harald som aldri kom seg inn på serveren. Bedre lykke neste helg Harald! Vi satser på en Heavy-kveld på onsdag kl 2000, så får vi se om noen gidder å lage en rute (hint Fred....) :whistle: ------- Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Hva med en liten tur i varmen til onsdagen. Starter i Madrid LEMD og flyr til Porto LPPR. 1 time Porto LPPR til Faro LPFR. 1 time Faro LPFR til Gibraltar LXGB. 40 min Gibraltar LXGB til Lisboa LPPT. 1 time Lisboa LPPT til Madeira LPMA. 1t 45 min Dette blir altfor langt antagelig totalt ca. 5t 25 min. Men vi kan jo fly så langt vi orker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 14. september 2010 Premium Medlem Del Skrevet 14. september 2010 Dæææsken, enda flere reportasjebilder . Tøffe vinkler Kjell, og utfyllende motiver. Fint at du kom med deltakerliste Øystein, det bør selvsagt være med i en slik oppsumering, selv om det var den harde kjerne av søndagsturistene som møtte opp :grin: . Heavy på onsdagskvelden frister, men jeg må innrømme at det er vanskelig å disponere hele kvelden til MP. Men ikke føl dere for trygge, plutselig kan man finne et smutthull for å delta :whistle: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 14. september 2010 Forfatter Del Skrevet 14. september 2010 Vi é itj nånn haittkailla nei :grin: Står oppstillt i nesten militær presisjon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.