Lars B. Schmidt Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 Omvisning?? Som i 'omvisning på busen'?? **** for en heldiggris!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Johannessen Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Oh yes. Lufthansa har vist et eget opplegg for de inviterte. Får se hva de disker opp med, får kanskje programmet på mail i løpet av dagene frem mot den 15. Gleder meg som 1 unge! thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Blir nok stående på taket på MIL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Blir sikkert veldig stusselig om 01 er i bruk og den bruker relativt lite bane Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Når på dagen ankommer flyet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Den landar ungefär... http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=566891#Post566891 ...och lyfter ungefär: http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=565349#Post565349 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 http://www.rb.no/lokale_nyheter/article5273910.ece Lander kl. 17 Letter kl. 21 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Schmidt Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 Står at den skal på gate 53, men betyr det nødvendigvis at den lander på 01R/19L ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Ikke nødvendigvis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Schmidt Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 Pokker og, vil jo se den lande og da er det jo rimelig teit å gjette hvilken bane det er snakk om. For håpe de sier ifra på noen måte.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Går nok ned på 01L/19R grunnet banelengden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Jeg skal stå i tårnet på sas museet, noen fler herfra som skal det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Da Airbus Industries var der landet den i hvertfall på 01L. Det var annonsert i media på forhånd. Vi får sikkert vite det nå også, når dagen begynner å nærme seg Edit: Tårnet på SAS museet er vel bare oppe på tirsdag søndag? (vel, jeg har vel strengt tatt en følelse av at de kommer til å holde oppe akkurat den onsdagen ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Jespersen Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 http://www.osl.no/osl/omoss/_presse/_nyhetsarkiv?LUFTHANSA_A380_-_INFORMASJON_TIL_PUBLIKUM&id=181-120406 "Flyet lander etter planen på vestre rullebane klokken 17.00." Tror jeg kommer til å komme meg til SAS museet, om det ikke er åpent er det bare å gå til baksiden og stå på spotterplattformen der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Perfect! :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Edit: Tårnet på SAS museet er vel bare oppe på tirsdag søndag? (vel, jeg har vel strengt tatt en følelse av at de kommer til å holde oppe akkurat den onsdagen ) Tårnet på sas museet holder åpent for enkelte! 12 stk som har fått plass i tårnet, jeg er en av de! Satser på bra bilder nå ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Tårnet på sas museet holder åpent for enkelte! smile12 stk som har fått plass i tårnet, jeg er en av de! laugh Satser på bra bilder nå ja! Ja da er vi to faktisk... NSFF anbefaler at man er ute i god tid. Senest 1630 bør man være på plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PEtter blindheim Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Godt å ha GM-kort den dagen ja :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigurd Hølleland Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 skal til GM den dagen jeg også, men er det mulig å komme seg til en bra plass ved å gå?? må ta toget opp :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Sigurd : D kan ta shuttelbuss tror eg Ellers ville jeg også vært der og sett det STORE beistet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Sigurd: Hvor skal du ta toget fra? Det går buss fra terminalen til sas museet en gang i timen tror jeg. Og det er vel på platformen det skjer den dagen, om jeg har skjønt folk rett.. Du kan også gå den veien, men det anbefales ikke gå den veien, om du ikke har tatt bussen en vei først.. om du ikke er kjent der da. Det er ca 15 - 20 min gange fra terminalen og ut til sas musset. Ha en fin dag onsdag den 15 september!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigurd Hølleland Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 skal ta toget fra sandvika Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Tar turen oppover hvis ikke været er helt elendig, stiller meg nok opp på vollen tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Ta'r til CPH og ser den der. Den kommer også til BLL hvor en laver et lowpass, efter besøket i OSL. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscar Augestad Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 hvor burde man egentlig stå får å få gode bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigurd Hølleland Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Hvis jeg kommer meg dit så skal jeg stå på plattformen, tror det blir bra :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Hehe, kom fra Gardermoen igår, og reiser ned dit igjen Torsdag..Herlig timing! Når kommer det til CPH? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Arlanda är snälla och uppdaterar informationen kontinuerligt ang bana och tid. http://www.arlanda.se/sv/Information--tjanster-till/Resenar/Varldens-storsta-passagerarplan/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Klokken 07:55. Lander på 22L/04R (avhengig af vinden). Skal holde ved Cargo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg og minstemann skal opp og se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.