Geir G Skrevet 26. september 2002 Skrevet 26. september 2002 Halloys! Har tenkt meg til oslo om 2 uker , også lurte jeg på om jeg kansje skulle ta noen bilder. Er dette låv?(lov) og en ting til For meg og mine 2 søsken sparte vi 1600 nok på og fly SAS! Siter
michael8210 Skrevet 26. september 2002 Skrevet 26. september 2002 Det er da fullt lovlig det, du mener vel fly? EDIT: Hadde jeg vært deg, så hadde jeg ikke spart til å fly SAS (Er ikke noe SAS fan i lengden), hadde heller satset på å prøve Norwegian... [ 26.09.2002, 20:23: Endret av: Michael Rosland ] Siter
Geir G Skrevet 26. september 2002 Forfatter Skrevet 26. september 2002 Allt var fullt. Hadde egentlig tenkt og fly Norwegan Siter
Geir G Skrevet 26. september 2002 Forfatter Skrevet 26. september 2002 Opprinnelig postet av Michael Rosland: [QB]Det er da fullt lovlig det, du mener vel fly? Med blits? onni cocpitten? I cabinen? (på fly) Siter
Arne Øverland Skrevet 26. september 2002 Skrevet 26. september 2002 Tror ikke blitz blir det mest populære hvis du snakker om cockpit bilder. i kabinen burde det vel ikke være noe problem, men er det så mye interesant å ta bilder av der da? det eneste kunne være litt final ut vinduet. Siter
michael8210 Skrevet 26. september 2002 Skrevet 26. september 2002 Tror ikke du kommer inn i cockpit engang! Alle flyselskaper er strenge på det nå. Det er da mulig å ta et par bilder i cruise også, hvis det er noe bra å se da. Jeg tror det er nok belysning i kabinen, så jeg hadde ikke brukt blitz. Har vært i endel cockpiter, den første var en MD-90-30 fra Sunways (som ble lagt ned en uke etter jeg kom hjem Ble litt skremt da!) Men det største av dem alle var i 747 cockpit. Fikk tilogmed styre en 747! Da følte jeg meg i mitt rette element da.. [ 26.09.2002, 21:28: Endret av: Michael Rosland ] Siter
Svein Olsen Skrevet 26. september 2002 Skrevet 26. september 2002 Ikke mye spennende å ta bilde av i en flykabin da. Husk at ikke alle er like begeistret for at noen løper omkring og knipser bilder av dem, særlig ikke med bliz. Hadde noen blizet meg i trynet når jeg forsøker å ta en blund, så hadde det fotoappartet fort blitt most ned i teppet.... Siter
Kenneth G. Sørensen Skrevet 26. september 2002 Skrevet 26. september 2002 quote: Opprinnelig postet av Svein Olsen: Hadde noen blizet meg i trynet når jeg forsøker å ta en blund, så hadde det fotoappartet fort blitt most ned i teppet.... ...for ikke å nevne ned i halsen på fotografen... Siter
Tore Sætre Skrevet 27. september 2002 Skrevet 27. september 2002 quote: Opprinnelig postet av Svein Olsen: Hadde noen blizet meg i trynet når jeg forsøker å ta en blund, så hadde det fotoappartet fort blitt most ned i teppet.... Har vi en liten wannabe Mette Marit her?? Siter
Svein Olsen Skrevet 27. september 2002 Skrevet 27. september 2002 Jeg er penere en henne.... Også har jeg da overhodet ikke flyskrekk... Siter
SH Skrevet 27. september 2002 Skrevet 27. september 2002 quote: Opprinnelig postet av Michael Rosland: Tror ikke du kommer inn i cockpit engang! Alle flyselskaper er strenge på det nå. Da er det en fordel å være ansatt i SAS da De siste 2 gangene jeg har flydd har jeg sittet på klapp sete i cockpit hele veien Siter
Kristian Viken Skrevet 28. september 2002 Skrevet 28. september 2002 Hvis du har lyst til å ta bilder i cabinen anbefaller jeg deg å gjøre som meg: enten står du lenge forran insheckingsskranken i håp om å ombordstige først ellers kan du heller vente til flyet har landet og alle passasjerene har kommet seg ut og da spørre flyvertinnen om det er greit om du knippser litt :-) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.