Gå til innhold

Mitt hus og fly på Andras Field


Anbefalte innlegg

Trenger vi invitasjon da, man blir jo ikke akkurat jaget vekk om man lander på taket med et helikopter hi hi..

 

Neida, ser poenget og humoren i det, men synes det er litt teit å bruke masse penger på noe som man i realiteten ikke eier, med å eie mener jeg selvsakt at dette er et spill...

 

Sikkert bare jeg som ikke har forstått leken her?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tom, I Andras Field lever de seg ganske så bra inn i det for å si det slik...

 

"Sunday August 22th: NOTAM... the unauthorised A300 landing last week has caused serious damage te the eastern landing zone. Emergency repairs are going on right now. The eastern most 130 meters of the runway is not usable and ILS 27 should NOT be used. Repairs are estimated to last 10 days. (need 1.08)"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da svært til misunnelse ute og gikk her. Det var visst ingen som unnet meg dette her. :(

Jeg for se nærmere igjennom på meldingslista neste gang det blir FLG tror jeg og gjøre noen utrensinger.

 

Men siden du er ute og flyr FS9, Tom, så kan du bombe det huset jeg har på Diamond Airstrip, levert av Richard Goldstein :) Det huset driter jeg i fordi FS9 er "en antikvitet" og ikke noe å spare på lenger her i gården.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er egentlig jeg også, bare skjuler det under sarkastiske kommentarer basert på hovmod ;)

 

Det huset driter jeg i fordi FS9 er "en antikvitet" og ikke noe å spare på lenger her i gården.

 

Man må ikke glemme historien Fred, bare tenk hvor mye glede fs9 har gitt deg opp gjennom årene, for å ikke snakke om alle utfordringene, problemene og samtalene/diskusjonene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...