Gå til innhold

Urettferdig..................?


Jack J Jackson

Anbefalte innlegg

Ok, jeg er klar over at jeg kommer å få kjeft for dette, men..... Who cares!!! Jeg er vant til det då jeg har et evne til å stikke ut haken LITT for langt, mange ganger.

 

La meg først gjøre det klinkende klart at jeg er MEGET imponert over jobben Jo Erlend har gjort med Trondheim (KØPTE den og tok den IKKE gratis fra bukta) OG jobben han gjør med Gardermoen.

 

Hva er da problemet mitt??? Ja ETT av problemen mine, utenom å være pensjonist og Svensker, er at jeg syns Andrew Thomsen IKKE får den credit han burte ha for ALL den jobben han gjør/har gjort for oss simmere. OK samme gjelder for de andre FANTASTISKE menneskene her på forumet som gir oss GRATIS scenerys.

 

Blir bare LITT lei meg når det plusselig KUN er de som lager PAYWARE som skal glorifieres. Snille..... kan vi ikke gi ros til ALLE som kommer med bidrag till oss simmere?

 

Jack

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du nok ikke ta i så hardt min venn.

Vi har hedret Andrew mange ganger her inne i det siste på screenshotforumet etter søndagsturene våre.

 

Jo Erlend leverer ypperlig kvalitet, men han lager få plasser. Andrew lager mange flyplasser, og på frivillig basis. Han har og lagt ut av egen lomme for enkelte ting. Dette er noe vi setter stor pris på. Det arbeidet han gjør gir oss mye glede i form av freeware. Det er nesten synd at han ikke tar noe for det.

 

I starten var Jo Erlend usikker på om han ville ta betalt for Værnes, men vi var enige om at vi gjerne ville betale for et scenery som dette.

 

Jobben Andrew gjør kan ikke glorifiseres nok. Håper han ikke gir opp denne hobbyen, slik at vi kan få glede av flere flyplasser i framtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av da, mann! Det er jo ikke akkurat noen hemmelighet blant medlemmene, skryten har da kommet frem gang på gang til alle som bidrar, og det gjør det fortsatt. Jeg kan ikke se problemet, for å være helt ærlig. Og jeg har iallefall ikke sett noe til at Jo Erlends verk har blitt skrytt opp i skyene i forhold til Andrews verk, heller tvert imot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet skryter jeg av Andrew i Andrew poster, og kommer til å gjøre det igjen. Det er bare å gå tilbake i screenshot forumet å se på byggningene til Kjevik og hangaren på Lista, som er noe av det råeste jeg har sett. http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showgallery&Number=552505 og som er det siste i en lang rekke av flyplasser.

I tillegg hjelper han andre aktivt med utvikling. Meg inkludert.

Skrytet har en tendens å komme når man poster bilder av utviklingen. Jeg regner med at vi får se mer fra Andrew, men man trenger kanskje et pusterom innimellom.

 

Ragnar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke alle bare være enig om at både gratis og payware utviklerne er like verdifulle for hobbyen vår, de ofrer jo tross alt tid og kunnskap om ting de selv har samme interesse for.

 

Hvem som gjør hva spiller ingen rolle så lenge man deler noe med det fellesskapet man er deltager av, enten man repainter, skriver dokumenter, lager scenery eller deler informasjon så er alt sammen tilgjengelig for alle som en.

 

Det er fellesskapet som bør ha kredit i denne tråden.

 

Så se på payware utviklerne fra en annet ståsted, de gir oss i retten til å klage og syte når ting ikke er på plass, det kan man ikke gjøre på samme måte til en som lager noe gratis.

 

Alt i alt, vi tjener på alle som deltar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Det er i hvertfall ikke tvil om at det er flere som mottar en bidrar, flere som bare syter en gjør noe aktivt. Så til de sjelene som bidrar og gjør noe aktivt....jeg tar av meg lua for holdningen og sier takk, det er den som gjør opplevelsen. Ingen glemt ingen utelatt...stå på videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Greia er mener jeg da....er at det er flott det alle scenery gutta gjør, men se på den gjengen med ilsjeler i OFKL eller bergen eller what so fuc..... de bidrar de også...alle som bidrar..bidrar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...