Eivin Stensø Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Folkens! Prøver å lodde om det er stemning for en Braathens fellesflight til Vest-Tysklands gamle hovedstad Bonn. Tenkte det kunne vært artig og mønstret en fellestur med Braathens-freaks nå som det er sommer og lite å gjøre. Ekstra ære til dem som stiller opp med vintage SAFE livery eller flytype. Få høre hva dere synes. mvh Eivin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Tja, er jeg hjemme høres jo det artig ut Alttid hyggelig og fly Braathens group flight Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svale Andre Leren Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Blir sikkert med jeg Når da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 Hva med søndag etter fotballen? DVS kl 20. ENGM-EDDK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svale Andre Leren Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Blir jeg sikkert med ja sier 90 % sikkert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Nice! Skal se om tiden tillater at jeg blir med, I'll do my best! For mitt vedkommende står valget mellom F-28 Fellowship, B767 eller DC-6, samtlige i de gode gamle S.A.F.E fargene. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 Ivar! Tidspunktet er fortsatt oppe til diskusjon. Jo flere jo bedre. Går ut ifra at du mener F-28 Fellowship. Selv vurder jeg å fly B737-200 SAFE uten hushkits :grin: BU F-28-1000 LN-SUX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svale Andre Leren Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 hvor finner jeg braathens maskiner da? og/eller livery? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Zhang Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Blir med jeg og 2% Hvordan server bruker Norge på Vatsim? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 Liverys for PMDG 737-700 PMDG 737-700 Braathens Ellers finnes det vel en BU-paint for Level-D 767-300. (Braathens SAFE hadde 2 stk 767-200) Ellers finnes det her på siten, avsim.com, flightsim.com osv. Post gjerne linker hvis dere har noen hete tips. EDIT: Hvordan server bruker Norge på Vatsim? C2 EDIT2: søk på ln-sut.zip på avsim så får du en livery for tinmouse2 737-200 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 *BOMP* Vi trenger flere deltagere på søndagen. - Bli med, bli med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Hvordan server bruker Norge på Vatsim? Alle servere kan brukes i alle land Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Når på søndag er avgangen? Kanskje jeg hiver meg med ned med en SAS til nærliggende destinasjon eller ENGM_atc vi får se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 Når på søndag er avgangen? Stipulert til kl 20. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Hansen Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Gruppeflight... MIDT i VM FINALEN? :eek: Nei nå må dere prioritere gutter, makan!! :grin: En Braathenstur i gruppe er en god idè, men finn et annen tidspunkt for guds skyld! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Tommy Hansen, kom til å tenke på dette selv! Kanskje ikke det smarteste tidspunktet nei! hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 Hvis noen som ønsker å delta også vil se VM-finalen, flytter vi rett og slett tidspunktet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Hansen Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 For min del må det bli en annen dag rett og slett. VM er VM ,uansett i hva,og da har man ikke tid til å fly. :grin: Men det er mulig Anders,Fredrik og jeg er de eneste med "normale" mannsinteresser her inne? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svale Andre Leren Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Men det er mulig Anders,Fredrik og jeg er de eneste med "normale" mannsinteresser her inne? grin HUH? Haha, at det går an, trodde det var tippeligakampen. Går an å glemme at VM-finalen er på søndag. Jaja, har uansett Tv på rommet så for meg går det bra. Men kanskje flytte da siden det er så mange som kan, men ikke søndag pga VM-finale ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 Men kanskje flytte da siden det er så mange som kan, men ikke søndag pga VM-finale ? Ok. Vi kjører inn nytt tidspunkt. Kom med forslag og sjekk TV-guiden først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SB Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Twr treningen min begynner kl. 19:00 på Søndag på ENTC, så dere kan jo fly ENGM-ENTC, så evt. videre til ENSB...? Bare et forslag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Hansen Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Vel, jeg er klar med en Braathens S.A.F.E. 732 anytime fra mandag av really. Så jeg er med uavhengig av hva TV-guiden sier. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 Vel, jeg er klar med en Braathens S.A.F.E. 732 anytime fra mandag av really. Så jeg er med uavhengig av hva TV-guiden sier. Supert! Da utsetter vi røkla til har funnet nytt tidspunkt. Og husk: Jo eldre doning jo mer ære. :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2010 Ang flytyper og paints. Gode nyheter. Jeg har foretatt en nattlig testur med "Øystein Magnusson" LN-SUT. Det virker som TM2 737-200 er mer lovende enn først anntatt. Det blir nok 737-200adv på meg. Ellers har jeg funnet en F-28 paint til Project Fokker sin F-28. Gå på avsim og søk på "project_fokker_f28_braathens.zip" (uten "") Basepack på http://fokker.avsim.net/ Ivar. Du snakket om en DC-6 Cloudmaster. Hvor finnes isåfall den? Vet dere av noen andre heite vintage Braathens downloads så del dette med de andre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Ruud Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Vi hadde vel en NE-tur for en tid tilbake der vi fløy DC-6 fra calclassic. Litt usikker på hvilken av typene det var og sånt, men du finner hjemmesiden her: www.calclassic.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2010 FOR DE SOM IKKE HAR FÅTT DET MED SEG. TUREN ER UTSATT PGA FOTBALL-VM. NY DATO OG TIDSPUNKT MÅ FASTSETTES. Dette kan være en bra ting da jeg får tid til å sette meg mer inn i TM2 737-200. BTW. Calclassic DC-6 virker veldig bra. Braathens S.A.F.E livery på www.avsim.net Søk på dc6braxa.zip Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Holst Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Heisann! Ser ut som jeg går for Braathens SAFE farger på søndag . En ting jeg lurer litt på. PF-F28 i de gamle Braathens fargene er jo en flott modell, men dette er jo en replika av LN-SUY som gikk ned i Asker lille julaften i -72. Leste tidligere i forbindelse med memorial flighten til AF (som styrtet i Atlanteren i fjor) her på VATSIM at det var forbudt å fly med samme flight nummer som forulykkede fly. gjelder dette også reg, og navn på flyet? I såfall er kanskje ikke Sverre Sigbjørnson (LN-SUY) et så godt valg (selv om andre alternativer for denne flytypen i Braathens farger er få/ingen) Gleder meg til søndagens flyturer i Nord-Norge!! (Selv om jeg leste forige post, stiller jeg opp med BU farger ) Lars-Petter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2010 Reg nr blir jo gjerne brukt om igjen så jeg kan ikke se at det skal være noe problem. Hvis det er det så trenger man jo ikke file reg nr i flight planen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Holst Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Sant! Husker å ha lest noe om dette tidligere, men det får jeg lese meg til der det står! Takk for raskt svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2010 Bare hyggelig! Dere som var forbredt på tur i morra kan ta en oppvarmingsflight til ENTC til treningen der. So long! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.