Gå til innhold

Braathens "Samling i Bonn"


Eivin Stensø

Anbefalte innlegg

Folkens!

 

Prøver å lodde om det er stemning for en Braathens fellesflight til Vest-Tysklands gamle hovedstad Bonn. Tenkte det kunne vært artig og mønstret en fellestur med Braathens-freaks nå som det er sommer og lite å gjøre. Ekstra ære til dem som stiller opp med vintage SAFE livery eller flytype.

 

Få høre hva dere synes. :)

 

mvh

Eivin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liverys for PMDG 737-700

 

PMDG 737-700 Braathens

 

Ellers finnes det vel en BU-paint for Level-D 767-300. (Braathens SAFE hadde 2 stk 767-200)

 

Ellers finnes det her på siten, avsim.com, flightsim.com osv. Post gjerne linker hvis dere har noen hete tips. :)

 

EDIT:

Hvordan server bruker Norge på Vatsim?

 

C2

 

EDIT2: søk på ln-sut.zip på avsim så får du en livery for tinmouse2 737-200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er mulig Anders,Fredrik og jeg er de eneste med "normale" mannsinteresser her inne? grin

HUH?

 

Haha, at det går an, trodde det var tippeligakampen. Går an å glemme at VM-finalen er på søndag. Jaja, har uansett Tv på rommet så for meg går det bra. Men kanskje flytte da siden det er så mange som kan, men ikke søndag pga VM-finale ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang flytyper og paints.

 

Gode nyheter. Jeg har foretatt en nattlig testur med "Øystein Magnusson" LN-SUT. Det virker som TM2 737-200 er mer lovende enn først anntatt. Det blir nok 737-200adv på meg.

Ellers har jeg funnet en F-28 paint til Project Fokker sin F-28.

 

Gå på avsim og søk på "project_fokker_f28_braathens.zip" (uten "")

Basepack på http://fokker.avsim.net/

 

Ivar. Du snakket om en DC-6 Cloudmaster. Hvor finnes isåfall den?

Vet dere av noen andre heite vintage Braathens downloads så del dette med de andre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FOR DE SOM IKKE HAR FÅTT DET MED SEG. TUREN ER UTSATT PGA FOTBALL-VM. NY DATO OG TIDSPUNKT MÅ FASTSETTES.

 

Dette kan være en bra ting da jeg får tid til å sette meg mer inn i TM2 737-200.

 

BTW. Calclassic DC-6 virker veldig bra.

 

Braathens S.A.F.E livery på www.avsim.net Søk på dc6braxa.zip

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Ser ut som jeg går for Braathens SAFE farger på søndag :).

En ting jeg lurer litt på. PF-F28 i de gamle Braathens fargene er jo en flott modell, men dette er jo en replika av LN-SUY som gikk ned i Asker lille julaften i -72. Leste tidligere i forbindelse med memorial flighten til AF (som styrtet i Atlanteren i fjor) her på VATSIM at det var forbudt å fly med samme flight nummer som forulykkede fly. gjelder dette også reg, og navn på flyet? I såfall er kanskje ikke Sverre Sigbjørnson (LN-SUY) et så godt valg (selv om andre alternativer for denne flytypen i Braathens farger er få/ingen)

 

Gleder meg til søndagens flyturer i Nord-Norge!!

(Selv om jeg leste forige post, stiller jeg opp med BU farger ;))

 

Lars-Petter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...