Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fløy ett par jaktlag opp til en jakthytte ved Juneau for noen dager siden. Mellom slagene tok jeg meg tid til å lese igjennom noen gamle aviser fra 40- og 50-tallet som lå lagret oppe på hytten. Blandt annet fant jeg dette bildet av en Beaver på vei inn til Juneau etter at sjøflyhavnen ble åpnet på slutten av 40-tallet! Tenkte å dele litt lokalhistore med dere. :grin:

bpu4.jpg

Skrevet

Det som er morsomt er at hvis man hadde sett nærme, hadde man sett at GPS er en mye eldre oppfinnelse enn man først antok :D

Neida. Flott bilde, Ivar og nice setting. :) Kunne bare ikke dy meg ;) Likte måten skyene krøp nedover fjellsiden på. Har noen turer igjennom sånt inn til Innsbruck med MD-11 og 747 :)

• Premium Medlem
Skrevet

Jøss, første flyturen til Jan Arild :grin: . Morsomt med variasjon i forumets bildeutvalg, og ganske riktig tidsbilde ( bortsett fra antenner av nyere dato......) da Beavern hadde sin jomfruflight ca 1947.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...