Paul-André Tilrem Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Ny søndag og ny tur. Denne gangen gikk turen mellom bakker og berg fra Leirin til Haukåsen. Deretter gikk turen til Førde. Noen var så tøffe på kvelden at de fortsatte til Florø, mens jeg var kjedelig og avsluttet i Førde. Følger tett på Jan Arild Pasi bruker arrestorhook for å fiske etter storgjedda :cool: Etter Galdhøpiggen gikk turen langs riksvei 55. Noen var så tunge at de måtte bruke flaps og hjul for å holde seg i lufta Øyvind langs fjellveggen Usedvanlig mye buldring på Haukåsen i dag med 3 Beavere :grin: Noen serverglitch hører alltids med Samlet på Førde sammens med Jan Arild og Kjell. Takker for en fin tur, og vi møtes igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Ja veldig fine turer men meg med twin ottern ser det ut som jeg har crasha ? er det bare glither eller hva det heter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Ja, så var det tid for ny søndagskosetur. Jeg var i Haukåsen og bestemte meg for å fly direkte til Fagernes. På vei dit tror jeg at jeg passerte Perleporten eller var det Hells gate? Noe merkelig var det iallefall. Uansett, til Fagernes kom jeg og flybytte var på tide. Den trofaste Beaver'en skulle ta med rundt og tilbake til Haukåsen i dag også. Men det ble litt kræsj underveis, derfor litt ulike painter. Her er vi klare for take off fra Haukåsen noen av oss. Flere joinet etterhvert. Her går ferden opp til Beito. Vi ligger forholdsvis tett samlet. Passerer Beito Bitihorn rett forran. Det ser akkurat ut som i virkeligheten. Godt og detaljert mesh gjør dette Her har vi rundet Bitihorn og på vei innover fjellet og vidda. Over Tyin og Nordover mot Eidsbugarden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Her har vi kommet lengre inn og passert Gjende og Besseggen. Kurs rett mot Naustgardtind. Glittertind i front som nummer 2 på de fjelltoppene vi skulle over. Over Galdhøpiggen før vi setter kursen ned mot riksvei 55 og følger denne ned til Lusterfjorden og så denne ut til Sogndal og Haukåsen. Her er Fred inn for landing på Haukåsen Her kommer Andrew, egentlig i en Islander, men hos meg vises den som en Goose Øyvind landet Younas landet med sin Twotter Og her er Paul-André Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Flotte bilder du presenterer fra dagens tur Paul-André. Men hva var det med den der svevende Twotter'en? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Den kom svevende forbi meg i langsom kino. Fikk assosiasjoner til filmen "Twister" :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 FLotte bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Nydelige bilder som blir vist fram her. Skal se om jeg ikke finner noen og legger ut selv, bare jeg kommer meg hjem fra jobb. Takk for en fin tur,, Det er bare og glede seg til neste gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Randa Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Da var det søndag og tid for tur. Mønstret på litt tidlig for å ta noen bilder av Fagernes. Øyvind er allerede kommet. Sitter sikkert inne og drikker kaffe. Jonas er på tur inn. Da er det bare å komme seg inn og vente på at klokken skal bli 2000. Paul Andre, kan du låne meg skjærfila. Den stanga i frontruta skal bort. Jan Arild er kommet. Da er vi klare til start og rul(l)er. Øyvind "tatt" bakfra. Passerer Besseggen. Knatter og knøs satt sammen på rett måte blir pent. 100 fot over Lustrafjorden. Så knelte serveren før jeg fikk satt meg ned på ENSG. Her var det flere som avsluttet for kvelden. Den harde kjerne fortsatte videre til Førde - Florø og Sandane. Litt utfordrende med 34 grader offset på 09 Anda. Jan Arild ankommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Nydelig billedserie Kjell. Flotte billedvinkler du har på flere bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 Eksjesp... esjkeeps... søren og :blush: Flotte bilder Kjell, og stilige vinkler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 8. juni 2010 Premium Medlem Del Skrevet 8. juni 2010 Flotte reportasjebilder, hele gjengen ! Beklager at jeg ikke ble med, men privatlivet kom plutselig i veien....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Privatliv er no dritt .... hehe Neida, har full forståelse for det Ernst Du vet, det er mange søndager igjen av dette året, så det skal nok bli rå med ein tur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.