Gå til innhold

Melodi Grand Prix event?!


Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

Mine damer og herrer!

 

Jeg kom til å tenke på noe.. Selv om vi alle hevder at vi hater alt som har med MGP, men snodig nok blir sittende å se på det, år etter år..

 

Hvorfor er det ikke satt opp noe VACCSCA event i denne sammenheng? Dette er jo en gylden mulighet for å få lurt litt trafikk til vår hovedstad i dagene rundt MGP eventet!

 

Jeg vet iallefall at Olympic Virtual arrangerer ett egent fly-in i anledning MGP, så kanskje det hadde vært på sin plass å sette opp ett "uoffisielt" event siden MGP er rett rundt hjørnet?

 

Bare en tanke.. :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil gjette på at grunnen er at MGP antagelig er så langt unna flightsim på hobbyskalaen at de fleste her vet knapt hvor det ble arrangert i fjor, hvilken dato det skal arrageres i år eller hvem som er favorittene!

Men om datoen er neste helg så skal man vel kunne rekke annonsering og staffing, om interressen er der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...