Gå til innhold

FLG 2010


Gjest Geir-Finstad

Anbefalte innlegg

Gjest Geir-Finstad

Hei, da må jeg desverre melde at FLG blir ikke arrangert i år desverre, ihverfall ikke fra min side. Så jeg må komme tilbake senere om dette blir akktuelt til neste år. Men jeg oppfordrer alle andre til og holde liv i denne lille tradisjonen videre, eller lage mindre så lan event. Vi utbasunerte jo at vi skulle gjennomføre i år basert på det engasjementet som var etter siste FLG, men jeg har desverre konkludert med at motivasjonen desverre ikke er der i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, da må jeg desverre melde at FLG blir ikke arrangert i år desverre, ihverfall ikke fra min side.

 

 

Dette var den største nedturen og skuffelsen jeg har lest i år...

 

Som stor gutt med sur kjerring og travle dager var dette et av høydepunktene mine i år, nå kjenner jeg tåren trille i ren frustrasjon snufs...

 

Nei da, men fra spøk til greip, faan da Finstad, skjerpings ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt til sin tid Geir. Er bare realitetene det vet du. Kan skrive under på att engasjement og initiativ må være på plass minst 120% for att det skal være noe å drive med. Ellers drar vel jobben endel energi for de fleste for tida vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

ja det krever engasjemang. Og for meg er det viktig og ha folk rundt meg som jeg stoler 100% på i et slikt prosjekt. Jeg har erfart gang på gang at de som skal levere ikke gjør det, eller er mere fokusert på og være med en og levere....ikke mange her på forumet som er kapable, teller de på kansje en halv hånd på en god dag. Så slik er det bare. Og det synes jeg man skal ha fokus på om man prøver seg, slik at det ikke bryter ned den kvaliteten vi har bygget opp på FLG. Om det blir et dårligere FLG nå, blir det ingen som gidder neste gang, tror nå jeg. det var bakgrunnen for min avgjørelse ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, Geir er inne på noe. Dere skjønner dette? Se litt på alle "oppstartere" eller triggere om dere vil, som har startet opp noe. Virtuelle flyselskap, scenery, painter og etc. Dere går svært høyt ut og lover ditt og datt innen kort tid. Det er bare å hive seg på for dette skal bli "sååå stooort". Til og med Vatsim sliter med overivrige personer som lover temmelig mye. Og hva skjer? Jo, lufta går ut av ballongen, etter meget kort tid. Vi venter og venter.....Selvfølgelig finnes det meget gode untak, og dette skal vi være meget glade for. Har bevist IKKE brydd meg om å nevne navn. Men jeg vil takke alle som holder det gående, år etter år. Men til dere som brøler ut at nå, ja nå skal alt bli mye bedre;Tenk dere meget godt om. Jo, Geir og dere alle andre; Jeg skjønner dere meget godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten at jeg har tatt det opp med noen som helst, lover jeg å se på om OFKL kan arrangere et LAN utpå høsten.

Riktig så stort som FLG blir det uansett neppe, men et LAN med fokus på det sosiale og selve simmingen bør vel være overkommelig.

Tar dette opp når troppene samles igjen etter sommeren.

 

Takker for innsatsen de tidligere årene Geir Ove og tipper du kommer sterkt tilbake ved en annen anledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et LAN i en eller annen variant er da artig uansett. Vi vil nok ikke satse på å gå FLG i næringa om det i det hele tatt blir noe av, men med mindre planer er det iallefall lettere å gjennomføre.

Vi får se. Først må vi nyte solen et par måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...