Gjest Geir-Finstad Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Hei, da må jeg desverre melde at FLG blir ikke arrangert i år desverre, ihverfall ikke fra min side. Så jeg må komme tilbake senere om dette blir akktuelt til neste år. Men jeg oppfordrer alle andre til og holde liv i denne lille tradisjonen videre, eller lage mindre så lan event. Vi utbasunerte jo at vi skulle gjennomføre i år basert på det engasjementet som var etter siste FLG, men jeg har desverre konkludert med at motivasjonen desverre ikke er der i år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Mitt første FLG var i fjor, selv om det var uhyre gøy tror jeg FLG passer best som ett "hvert andre år" event. Ta deg en velfortjent "pause" i høst Geir, så kommer vi alle sterkere tilbake i 2011 for ett fantastisk event! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Hei, da må jeg desverre melde at FLG blir ikke arrangert i år desverre, ihverfall ikke fra min side. Dette var den største nedturen og skuffelsen jeg har lest i år... Som stor gutt med sur kjerring og travle dager var dette et av høydepunktene mine i år, nå kjenner jeg tåren trille i ren frustrasjon snufs... Nei da, men fra spøk til greip, faan da Finstad, skjerpings Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 En av årets tristeste nyheter, dette. Men har man ikke tid og krefter så har man det ikke. Du har gjort mye fantastisk for flysimmiljøet, du har gjort deg vel fortjent til en pause! Jeg håper bare på at FLG 09 ikke var ditt siste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Leit å høre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Håper noen tar stafettpinnen. Er med på og arrangere noe jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Alt til sin tid Geir. Er bare realitetene det vet du. Kan skrive under på att engasjement og initiativ må være på plass minst 120% for att det skal være noe å drive med. Ellers drar vel jobben endel energi for de fleste for tida vil jeg tro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 ja det krever engasjemang. Og for meg er det viktig og ha folk rundt meg som jeg stoler 100% på i et slikt prosjekt. Jeg har erfart gang på gang at de som skal levere ikke gjør det, eller er mere fokusert på og være med en og levere....ikke mange her på forumet som er kapable, teller de på kansje en halv hånd på en god dag. Så slik er det bare. Og det synes jeg man skal ha fokus på om man prøver seg, slik at det ikke bryter ned den kvaliteten vi har bygget opp på FLG. Om det blir et dårligere FLG nå, blir det ingen som gidder neste gang, tror nå jeg. det var bakgrunnen for min avgjørelse ihvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Vel vi får bare håpe det blir et neste FLG da, hvis ikke kan vi alltids mimre om de vi allerede har fått. Uansett, takk for et flott initiativ så langt FLG Teamet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birger Blomvik Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Jo, Geir er inne på noe. Dere skjønner dette? Se litt på alle "oppstartere" eller triggere om dere vil, som har startet opp noe. Virtuelle flyselskap, scenery, painter og etc. Dere går svært høyt ut og lover ditt og datt innen kort tid. Det er bare å hive seg på for dette skal bli "sååå stooort". Til og med Vatsim sliter med overivrige personer som lover temmelig mye. Og hva skjer? Jo, lufta går ut av ballongen, etter meget kort tid. Vi venter og venter.....Selvfølgelig finnes det meget gode untak, og dette skal vi være meget glade for. Har bevist IKKE brydd meg om å nevne navn. Men jeg vil takke alle som holder det gående, år etter år. Men til dere som brøler ut at nå, ja nå skal alt bli mye bedre;Tenk dere meget godt om. Jo, Geir og dere alle andre; Jeg skjønner dere meget godt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Uten at jeg har tatt det opp med noen som helst, lover jeg å se på om OFKL kan arrangere et LAN utpå høsten. Riktig så stort som FLG blir det uansett neppe, men et LAN med fokus på det sosiale og selve simmingen bør vel være overkommelig. Tar dette opp når troppene samles igjen etter sommeren. Takker for innsatsen de tidligere årene Geir Ove og tipper du kommer sterkt tilbake ved en annen anledning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Blir ikke det en billig erstatning da Geir? Selv synes jeg kanskje det er mer verdifult å vente på noe stort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Bra tiltak! Hadde egentlig vært yppelig med et lokal nærme OSL da Så kunne jeg skaffet oss ordentlig guidet tour på hercen :)on ground selvfølgelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Et LAN i en eller annen variant er da artig uansett. Vi vil nok ikke satse på å gå FLG i næringa om det i det hele tatt blir noe av, men med mindre planer er det iallefall lettere å gjennomføre. Vi får se. Først må vi nyte solen et par måneder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Lykke til, både med sol og planer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.