Gå til innhold

Super Hornet i Lofoten


Anbefalte innlegg

Har ventet lenge på at VRS skulle slippe sin Super Hornet til FSX, og endelig var den i hus. Lekt meg med den i hele ettermiddag, kvelden. Her er noen bilder fra en kjapp tur fra Bodø til sånn ca Røst hvor USS Dwight D. Eisenhower ventet.

 

F/A-18 tar seg godt ut. Måtte ta et kjapt bilde før vi pakket henne opp. :)

Scrshot001.jpg

 

Høyre motor kommer til liv.

Scrshot004.jpg

 

Viktig at man ikke glemmer å skru på kjøleluften. Tar ikke lang tid før ting begynner å gå varmt.

Scrshot008.jpg

 

Luften kaller, og vi setter kursen mot rwy07.

Scrshot015.jpg

 

So long Bodø for denne gang, blir ikke lenge til neste gang.

Scrshot021.jpg

 

Big E ahead.

Scrshot025.jpg

 

Hook down, landing checks.

Scrshot027.jpg

 

Glemte helt å ta bilder under landingen, men her er vi trygt parkert og på vei ned til en kjapp debrief av en mindre bra landing. Spørs om det ikke blir min tur å spandere på skvadronen i kveld.

Scrshot029.jpg

 

Takker for titten, og kom gjerne med en kommentar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg er den kjempe grei på frames, har den låst på 30fps, og der blir den. Har ikke prøvd den på noe heftig scenery enda riktignok. Skal legge inn Fallon sceneryet senere og se, men på hangarskip modellen merket jeg ikke noe nedgang, og den er jo relativt kompleks.

 

Flyegenskapene virker veldig bra, jeg kan ikke uttale meg så mye på hvordan de er i forhold til virkeligheten, men de skal visst være så bra som det skal kunne bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Gratulerer med super`n !! Har hatt denne i øyekroken, men tenkte andre skulle få ta testingen denne gangen. Det var jo en del trøbbel i starten, men nå ser det ut som den kommer for fullt. Regner med du har fulle hyrer med å utnytte potensialet i modellen og jeg er spent på hvordan den oppfører seg i forhold til Aerosoft F-16!? Utseendemessig er det ikke mye å trekke, og du har laget en fin presentasjon (og story)!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...