Kurt Jensen Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Vi er 10 personer skal flyve med Thai Air TG 951 fra København til Bangkok i Juli måden og har fået vores flybilletter med sæde nr. men er der nogen steder på internettet hvor man kan se hvor sædenummerne i flyet er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Hallo Kurt! Vet ikke om det er denne du kanskje vil ha: Seatguru Der har du iallefall litt info. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Denne siden er grei www.seatguru.com EDIT: Så ikke deg, Lars.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt Jensen Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2010 Hej Erik. Tak for linken, men jeg har et problem da jeg ikke kan finde sæderne, de numre jeg har stående, er. 01-H50D.K/02-H50E.N/03-50F.N/04-50G.N/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Prøv sete søket ditt med 50D, 50E, 50F og 50G! For meg høres det ut, uten å være sikker, som at dere har fått seter på en midtrad. På seterad 50 selvfølgelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Erik. Det må du bli vant med. Lars Petter sniker seg rundt overalt. En dag er han kanskje rett bak deg . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Jeg skal hevne meg på ham.. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Det er en B744? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 --->Erik: Der flyver hvertfald ikke andre Thai maskiner fra CPH. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt Jensen Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2010 Jg takker for svaret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Dere har fått den siste raden i midten i nest siste seksjon i flyet. Denne er merket med rødt hos seatguru. Lover ikke bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Jeg trodde de hadde fått den raden foran den røde.. Hvis du drar musen over raden foran står det 50. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Steinar hvorfor er det ikke bra og sitte der det er rødt Steinar ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Andreas. Om du tar musen over de røde områdene så ser du at det står veldig mye minus med de setene. F.eks at det er veldig liten plass osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Du kan ikke lene stolryggen bak.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt Jensen Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2010 Kan oplyse at jeg har fået ændret sidepladserne til nogle bedre pladser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Vet du hvilke plasser? Huff. Jeg tenkte koffert når jeg leste overskriften :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 hehehehe. Da er vi 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Noen rødmerkede seter kan også være i nærheten av der toalettene er, slik at de er ubekvemme fordi det ofte blir kødannelse med mange mennesker som trykker på i området og må tidvis må halvveis inn i seteraden når folk og traller skal forbi osv. Ikke bestandig så hyggelig å sitte helt inn til toalettene med dørene stadig opp og igjen når man f.eks. sitter å spiser heller.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt Jensen Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2010 Det blev 54-ABC - 55-ABCD og 56-ABC, kunne dsv. ikke få plads ved siden af Captainen, alt var optaget sagde han.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.