Tom Knudsen Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Snakk om avbryting av landing da [video:youtube]UE6fJMSSl7U Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John A, Moen Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Hadde vært morsomt å vite hvilke minstehøyder de operer med :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 Jammen ikke godt å si he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Hva hadde skjedd om han hadde truffet kabelen der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Se for deg å kaste en stein så hardt du greier rett oppover.. Bare at den er festet i bakken med et to meter langt tau Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Thoresen Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Han var ikke mange cm fra å demonstrere hvordan det hadde sett ut. Ganske idiotisk GA det der. Han kom ikke for høyt, ikke så det ut som han kom for fort heller, så hvorfor han avbrøt lurer jeg på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John A, Moen Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 show off! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Vel Thomas, jeg vet ikke om du lander jagere på hangarskip i smug, men på et generelt grunnlag vil jeg si at jeg stoler mer på piloten enn tilskueren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Andersen Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Han var ikke mange cm fra å demonstrere hvordan det hadde sett ut. Ganske idiotisk GA det der. Han kom ikke for høyt, ikke så det ut som han kom for fort heller, så hvorfor han avbrøt lurer jeg på. Men se på vinkelen/ den lave farten. Hvis han hadde fått tak i kabelen hadde han helt sikkert havnet på ryggen (med de konsekvensene som måtte følge!) :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Fare for at man måtte bytte boxer hvis man hadde fått være med der ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Dette var en bra video Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.