TOS Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Installerte Sb idag på ny maskin. Men då eg skulle kople til vatsim, så fann eg ingen serverar i lista eg kunne kople til. DVS det var ingenting i lista. Nokon glupe hovud der ute som har ein glup idè om korleis eg kan fikse dette til dels keisame problemet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Har noen ganger hatt samme problemet. Da tok jeg bare og restartet SB, og FS. Da funket det hos meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 Okai. Prøvde restart av SB, men ikkje FS då eg ikkje hadde tid til å styre så mykje med det igår kveld. Får prøve på nytt att over helga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Og eller kan du se her. Noen ganger feiler Squawkbox når den skal laste ned serverlisten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Jeg hadde samme problem. Gikk inn i SB options og satt andre porter (80?) og vips så kom serverne opp. Etterpå gikk jeg tilbake til de gamle portene og det har funket siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Tror det var noe sånt ja.. har hørt flere med det problemet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Hei Torstein. Hadde akkurat samme problemet før i dag, akkurat ferdig med reinstalering av hele maskina. Samme skjedde her ikke en dr... å koble til. Gjorde flere forsøk uten hell. Avinstalerte da SB og gjorde in reinstall av den og vips. Kontakt på første forsøk. Håper det løser seg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 23. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2010 Har no prøvd fila som Grønlien linka til. Den gjorde at eg fann serverane i lista. Men eg får framleis ikkje logga på. Eg får "Connection time out" og FS krasjar. Eg har ekskludert FS og SB ifrå virusprogrammet, samt skrudd av Windows Firewall. Så eg er framleis like langt i prosessen med å kome meg online. Edit: Eg nyttar Win XP64bit om det har noko å seie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Da løste problemet seg for Torstein også ved bruk av denne fixen. Bare lagre den filen som sb3.reg og kjør den en gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 Takkar igjen for hjelpa Arild Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.