Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Hallo folkens! Da blir det utsjekk på værnes fra 18-19Z! Remark UTC Velkommen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Gratulerer som ny S2 i VACCSCA, måtte nettene bli lange og trafikken mange Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Gratulerer så mye Jeg skulle gjerne ha gjort en outbound men da jeg skulle til å line opp forvant dette forbaskede interettet nok en gang..... :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 And then the skies are unsafe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 Takk alle sammen! Og til PK, hva du synes om dette er ikke jeg intresert i å høre om! Og du trenger hvertfall ikke skrive det på ett åpnet forum! Om dette er til en så stor "fare" for deg kunne du sagt det til meg på msn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Gratulerer Reidar! Jeg glemte helt av alt i går, og det beklager jeg selvfølgelig. Supert at du besto, og at PK kommer med slike kommentarer er ikke stort og tenke på, han er bare misunnelig på at du har lov og ikke han til og kontrollere i Norge på VATSIM:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Gratulerer med bestått.Jeg kunne ikke bistå denne gangen,siden jeg tok retur fra EKCH til BIKF. P.K Jensen....Hva er vitsen med sånne kommentarer. Du prøver og få nye venner ser jeg. Uansett,lykke til med deg og dine tyske vatsim atc èr. De har fått en ny verdensmester på laget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Uansett,lykke til med deg og dine tyske vatsim atc èr.De har fått en ny verdensmester på laget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 HAHAHAHA! Fantastisk Kristoffer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Per-Kristian, om du noen sinne har tenkt å prøve å bli medlem i vaccsca igjen, så har du iallefall gjort veien lengre for deg selv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg må bare takke Anton Brondz som har vært en fantastisk trener og til Elveheim som en X som gjorde en fin jobb under utsjekk! Jeg synes ikke at man trenger å legge ut om sine meninger om hva man synes om personer på forumet! jeg har aldri sagt noe nedlatende om deg PK eller noen andre som person her på forumet, og aldri har jeg tenkt å gjøre det! om det betyr så mye "fare" for deg trenger du ikke å fly når jeg er online! om du vil forsette å slenge dritt kan du gjøre det på msn! Ikke på ett slik sted som dette! Det har litt med å respektere hverandre og ikke bare se andre sine feil, men kansje se litt på sine egne feil før man retter på andre! mener ikke å henge ut noen nå, men sier bare hva jeg har fått av råd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Er faktisk litt usikker med hennhold til det PK har skrevet i denne tråden. For meg virker det som han spiller på komiker-arven til Reidar heller enn faktiske evner som VATSIM ATC... Men det ville selvsagt gjort seg med en dugende smiley om så er tilfellet... Jeg liker å tro det beste om folk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Gunnar har nok rett ja. Det var på ingen måte ment negativt mot deg Reidar, da jeg ikke har noen som helst anelse om hvordan du er som ATC nå. For den som ikke helt skjønner hva Gunnar mener... Reidar Fredrik Frydelund as Marve Fleksnes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Ok P.K,Du lurte oss alle sammen der.En :grin:,som Gunnar sier hadde gjort seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.