Gå til innhold

Flykraprerene må vekk


oddhspjoetvold

Anbefalte innlegg

Disse folkene har terrorisert mannskapet og pasasjerer på et rutefly og premien er asyl i Norge. En av disse folkene lever sine glade dager i Bærum og på arrogant vis unnskylder denne forbryteren seg selv...

 

Det må være av den største viktighet at slike skal UT av Norge. Mannskapet og passasjerer skal lide med traumer, mens dritten lever sine glade dager...?

 

Hva slags rettferdighet er dette? Disse kjeltringene MÅ for pokker ut....

 

..hvis ikke kommer dette til å bli en av norges største skamplett og skjendighet! Hva pokker sies det om Kaptein Mikhail Asabin med sitt mannskap som ble terrorisert av disse kriminelle?

 

Få fandenskapet ut, slikt vil vi ikke ha i Norge!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..men de har da sonet sin straff....

En straff Norge var med på å gjøre så lav så som den ble.

 

Og jeg er redd for at kaprene har traumer de også, det skal en del fortvilelse til for at en kaprer ett fly. En handling som det er toppen 1% sjangse for at en kommer fra uten en eller annen form for staff. Visst en i det helle tatt overlever.

Men jeg kan godt skjønne at offerene reagerer.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg hjertens enig! Disse folka belønnes for å ha kapret et fly, med opphold i Norge. Når Norge på denne måte "legaliserer" kapring, sier det seg selv at noe er riv-ruskende galt i systemet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av oddhspjoetvold:

..hvis ikke kommer dette til å bli en av norges største skamplett og skjendighet! Hva pokker sies det om Kaptein Mikhail Asabin med sitt mannskap som ble terrorisert av disse kriminelle?

 

Få fandenskapet ut, slikt vil vi ikke ha i Norge!!

Jeg sitter her og venter paa 'Norge for Nordmenn!' naar jeg leser dette innlegget..

 

Helge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig skulle man hogd hodet av dem så de fikk seg en skikkelig lærepenge?

Ja, det er litt "Norge for nordmenn"-tendenser i de utspillene som har kommet i denne saken, og felles for dem er at man tydeligvis glemmer (eller "glemmer") at de faktisk har sonet straffen sin. Hva skal vi forresten gjøre med en nordmann som har begått en kriminell handling og har sonet straffen for det? Skal vi virkelig ta sjansen på å slippe ham/henne løs i det norske samfunnet igjen og risikere at han/hun begår nye kriminelle handlinger?

Jeg går ut fra at de som hisser seg veldig opp i denne saken har prinsipielle holdninger i bunnen av utspillene sine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei "[smil]"

 

Jeg mener at Norge er ikke ett fristed for folk som kaprer fly,UANSETT hudfarge,relgion,etnisk bakgrunn og alt det der,greit dem har sonet straff,men slike folk er å regne for kriminelle og har ingen grunn til oppholdstilatelse her. Det er folk som kommer inn med bedre grunn som blir blankt avist.

 

En slik avgjørelse sender visse signaler ut i værden og kan nesten sees på som ett reklameskilt som sier

 

"Kapre ett fly, få det til å fly deg til Norge, 4 år i ett fengsel som for mange fra den 3.dje værden er ett luskushotell, å få jobb + oppholdstilatelse i ett av værdens rikeste land.."

 

Jeg har en liten miss-tanke til at vi kan komme til å se flere flykapringer til Norge om ikke så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig.

 

Straff for flykapring uansett omstendigheter burde vært automatisk tilbakesendelse etter 21 års fengsel uten sjangs for redusert straff!

 

For andre forbrytelser bør fremdeles gjeldende praksis holde frem, men en flykapring er i mine øyne det værste en kan gjøre. Lave straffer i fririket norge hjelper ikke akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...