Gå til innhold

flyNOW ^^The first one^^ PMDG B737-800


Anbefalte innlegg

Ok?

 

Hva som feiler deg da????!??!?

Si meg kan du ikke spare folk for disse kommentarene dine og hoppe av den der kjepphøye hesten din???!

 

For du driver med slike kommentarer til flere, meg blant annet og nå er det faen meg på tide du roer deg :mad: .

 

Ellers så synes jeg painten ble ganske så nice, litt for lite gjenskinn. En annen ting er at det er noe mye blur her, og i tillegg kan du godt gjøre som Emil sier fordi det er litt lite farger på den nå.

 

Lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eivind Oterhals

Ingenting som feiler meg.

 

Og, du sier jeg har vært frekk mot deg, da kan du jo finne den posten da!

 

Og grunnen til at jeg ikke laster den ned, er at jeg ikke flyr fiksjonelle selskap.

_______________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si jeg støtter Eivind her, ser ikke grunnlaget for at flere her går til angrep mot han sine uttalelser

 

1. Han sier jo bare at han ikke vil laste ned painten

2. Painten var jo i mine øyne ikke fin da

3. Friheten med å kommentere bør være tilstede

 

 

At man poster en fiktionell paint er jo bare morsomt, spiller dog ikke noe rolle om det ser ut som det kommer fra MS Paint eller Photoshop så lenge de som liker det har det gøy. Noen søker realisme mens andre liker å leke, sånn er det bare.

 

Synes likevel man bør få lov til å ytre sin mening uavhengig hva andre synes. Er man uenig kan man jo bare si " Jeg er ikke enig med deg Eivind "

 

Faktisk litt morsomt at enkelte går så drastisk til forsvar av et virituelt selskap, man har jo ikke engang rukket å få noen form for verdigrunnlag eller tilknyttning til det he he.

 

At man da går til angrep synes jeg er bare trist, mulig det ligger mer bak uten at jeg vet noe om det, men sånt synes jeg faktisk ikke hører hjemme i et så koselig nettsamfunn som dette forumet har blitt.

 

Min mening om saken :)

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg noen punkter Tom. Men nå er ikke han som lagde painten spesielt gammel, faktisk ganske ung!

 

"Forumregler

1. Vær snill og grei. Saklighet og høflighet er viktig."

 

Når en så ung sjel klarer og lage en sånn paint, så synes jeg det er super bra , er viktig med fersk blod i FS. Og det tar TID og bli god på alt, selv jeg kom sikkert med dumme spm når jeg var helt ny til det, og når jeg fikk sånne kommentarer som Eivind sin, så mistet jeg faktisk veldig mye selvtillit.. Er liksom som at man prøver så hardt man kan for og bli god, få gode tilbakemeldinger osv... Og når man får sånne kommentarer så ødelegger det mye :)

 

Synes heller ikke det er noe koselig med angrep Tom, jeg beklager , hvis min var for hard. Men, jeg så meg lei av at folk skulle rakke ned på yngre simmere :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eivind Oterhals

Takk for støtten Tom!

 

Andreas Nærbø: Stå på, selv om jeg ikke akkuratt laster ned denne, kan det jo være andre painter fra deg som kommer som er bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreas. For all del, ikke mist motivasjonen din selv når andre uttrykker sine meninger som ikke alltid går din vei. Det er av andres meninger du høster erfaringer og kunnskap. En vakker dag vil du se tilbake og innse hvor mye kunnskap du har høstet av andres erfaringer og meninger.

 

Flott paint og stå på du. Du har mye å hevde deg over med din alder tatt i betraktning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...