andreas nærbø Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hei Er nå medlem i flyNOW og til den anledning har jeg paintet en B737-800 . Den er ikke ferdi men er rett rundt hjørnet. Her er noen bilder av den. PS ! Det er ikke jeg som har laget logoen. Det var det. Kom med forslag . Andreas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Simonsen Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Herlig! Takk for innsatsen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 takker Er ikke ferdig enda Blir nok ferdi i morgen . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Fin paint, men syns blåfargen blir litt for kjedelig, den gjør den liksom litt ensformig. Men halen syns jeg ble veldig fin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Simonsen Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Kanskje det britiske flagget på halen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hva med og legge en rød stripe rett under kanten på blåfargen, litt mellomrom bare. så det blir litt hvitt mellom blåfargen og rødfargen..? så lar du bare rødfargen følge formen til det blåe.. Den var fin, men litt kjedelig.. den manglet noe og feste øynene på syntes jeg da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Dette blir nok en paint jeg aldrig kommer til å laste ned. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Så fint da Eivind. Hva i ******* var vitsen med og kommentere da ? Har alt gått mot deg i dag eller ? Baksmell på skatten eller noe ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Dette blir nok en paint jeg aldrig kommer til å laste ned. Med den holdningen får du nok ikke laste den ned heller.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KJ Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Han har bare solgt smøret og ikke fått betalt eller no. Painten var grei den, men har du høyeste setting på Global Texture Resolution ? Synes det var litt mye "blur". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Takk til deg Eivind ta deg en liten hvil nå! Synes også det var litt mye "blur" mangler liksom noe, klarer ikke sette fingeren på hva. Noe man... Nei, mangler noe man legger spesielt merke til.. Mer "shine" kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Ok? Hva som feiler deg da????!??!? Si meg kan du ikke spare folk for disse kommentarene dine og hoppe av den der kjepphøye hesten din???! For du driver med slike kommentarer til flere, meg blant annet og nå er det faen meg på tide du roer deg :mad: . Ellers så synes jeg painten ble ganske så nice, litt for lite gjenskinn. En annen ting er at det er noe mye blur her, og i tillegg kan du godt gjøre som Emil sier fordi det er litt lite farger på den nå. Lykke til videre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Ingenting som feiler meg. Og, du sier jeg har vært frekk mot deg, da kan du jo finne den posten da! Og grunnen til at jeg ikke laster den ned, er at jeg ikke flyr fiksjonelle selskap. _______________________________ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Ja,okei, men jeg spør igjen ! Hvorfor kommenterer du da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg må si jeg støtter Eivind her, ser ikke grunnlaget for at flere her går til angrep mot han sine uttalelser 1. Han sier jo bare at han ikke vil laste ned painten 2. Painten var jo i mine øyne ikke fin da 3. Friheten med å kommentere bør være tilstede At man poster en fiktionell paint er jo bare morsomt, spiller dog ikke noe rolle om det ser ut som det kommer fra MS Paint eller Photoshop så lenge de som liker det har det gøy. Noen søker realisme mens andre liker å leke, sånn er det bare. Synes likevel man bør få lov til å ytre sin mening uavhengig hva andre synes. Er man uenig kan man jo bare si " Jeg er ikke enig med deg Eivind " Faktisk litt morsomt at enkelte går så drastisk til forsvar av et virituelt selskap, man har jo ikke engang rukket å få noen form for verdigrunnlag eller tilknyttning til det he he. At man da går til angrep synes jeg er bare trist, mulig det ligger mer bak uten at jeg vet noe om det, men sånt synes jeg faktisk ikke hører hjemme i et så koselig nettsamfunn som dette forumet har blitt. Min mening om saken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Enig med deg noen punkter Tom. Men nå er ikke han som lagde painten spesielt gammel, faktisk ganske ung! "Forumregler 1. Vær snill og grei. Saklighet og høflighet er viktig." Når en så ung sjel klarer og lage en sånn paint, så synes jeg det er super bra , er viktig med fersk blod i FS. Og det tar TID og bli god på alt, selv jeg kom sikkert med dumme spm når jeg var helt ny til det, og når jeg fikk sånne kommentarer som Eivind sin, så mistet jeg faktisk veldig mye selvtillit.. Er liksom som at man prøver så hardt man kan for og bli god, få gode tilbakemeldinger osv... Og når man får sånne kommentarer så ødelegger det mye Synes heller ikke det er noe koselig med angrep Tom, jeg beklager , hvis min var for hard. Men, jeg så meg lei av at folk skulle rakke ned på yngre simmere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 faktsik bare 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Simonsen Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Stå på Andreas:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Stå på ja, u will get there Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Takk for støtten Tom! Andreas Nærbø: Stå på, selv om jeg ikke akkuratt laster ned denne, kan det jo være andre painter fra deg som kommer som er bedre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Sier meg helt enig, fantastisk at unge lovende kommer opp og frem, gid vår 12 åring var like fly Int. Det er sikkert at mange krangler kunne vært unngått om man hadde fødselsår oppgitt i signaturen sin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Ja, du sier noe der Tom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Syns faktisk ikke painten var så gæern jeg. Ren og minimalistisk spør du meg! Tom, sjekk signaturen min :grin: (Ikke ment som provokasjon altså!) EDIT: Dess mer jeg tenker over den ideen din, så blir den bare mer og mer rett. Du har jo helt rett jo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Genialt bra EDIT Endelig kom signaturen til nytte også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KJ Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Unger altså.... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Bernhardsen Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Andreas. For all del, ikke mist motivasjonen din selv når andre uttrykker sine meninger som ikke alltid går din vei. Det er av andres meninger du høster erfaringer og kunnskap. En vakker dag vil du se tilbake og innse hvor mye kunnskap du har høstet av andres erfaringer og meninger. Flott paint og stå på du. Du har mye å hevde deg over med din alder tatt i betraktning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Hilsen 15 år gamle Eivind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.