Karl Mathias Moberg Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Helt utrolig folkens, jeg tar av meg hatten og bøyer meg i støvet. Over 80 timer på 6 dager er helt utrolig, og viser at alt er mulig hvis man bare ønsker å få det til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Skuffende lørdag, men helhetelig har vi hatt en kjempeinnsats! Great å se CTR såpass høyt som dette! Stilig Ønsker alle lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Da var Iron Mic uka over, [size:14pt]SINNSYKT[/size] bra folkens!!! At vi skulle komme opp i slike sifre tror jeg ingen hadde trodd Knall innsats har bidratt til disse tallene: [size:11pt]TIMER TOTALT UKE 7:[/size] [size:11pt][color:#000099]ENGM_TWR[/color][/size] [size:11pt]88 timer 12 minutt[/size] [size:11pt][color:#000099]ENGM_APP[/color][/size] [size:11pt]99 timer 18 minutt[/size] [size:11pt][color:#000099]ENOS_CTR[/color][/size] [size:11pt]104 timer 24 minutt[/size] Skal nevnes at dette er manuelt regnet og det KAN forekomme enkelte feil iforhold til det som blir annonsert iløpet av neste uke fra vatsim. Da er det bare å vente på resultatene fra de andre, men med disse statsa våre så MÅ jo bare dette gå veien! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Tja, i alle fall bør det bli 2 av 3. Minst. Godt jobbet alle sammen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Sykt bra jobbet folkens! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Urvik Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Sinnsykt folkens. Da har jeg lekt litt med Excel, og med alle mulige forbehold, denne listen gir ihvertfall en indikasjon på hvor dedikerte enkelte er: :grin: 1. Anders Moen - 49 timer og 53 minutt 2. Christian Sager - 42 timer og 23 minutt 3. Lars Petter Hassel - 41 timer og 37 minutt 4. Anders Grønmyr - 40 timer og 17 minutt 5. Anders Henriksen - 22 timer og 23 minutt 6. Geir Grønlien - 20 timer og 46 minutt 7. Eivind Fosse - 11 timer og 4 minutt 8. Jan Tore Elvheim - 7 timer og 18 minutt 9. Magnus Meese - 7 timer og 14 minutt 10. Tore Urvik - 6 timer og 23 minutt 11. Alexander Lund - 5 timer og 45 minutt 12. Daniel Klepp - 5 timer og 28 minutt 13. Einar Kristiansen - 5 timer og 0 minutt 14. Njål Johannessen - 4 timer og 44 minutt 15. Werner Rafteseth - 4 timer og 35 minutt 16. Kim Vanvik - 2 timer og 59 minutt 17. Anton Brondz - 2 timer og 57 minutt 18. Morten Håvik - 2 timer og 43 minutt 19. Sindre Holberg - 2 timer og 16 minutt 20. Andreas Stangenes - 2 timer og 3 minutt 21. Daniel Larsen - 1 timer og 46 minutt 22. Petter Kverneng - 1 timer og 32 minutt 23. Fredrik H. Haugen - 1 timer og 28 minutt 24. Jakob Arne Brønstad - 0 timer og 46 minutt 25. Kevin Larsen - 0 timer og 13 minutt Dette skulle vel bli ca. 293 og en halv time det denne uka... Hvem betaler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg bøyer meg i støvet! Utrolig bra jobbet folkens! Anders, du er gal! Ellers vittig å se at jeg kom opp på den listen med mine 2 timer og 3 minutt på engm_twr under ots training. Bare synd vi ikke kunne ha sittet lenger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Njål Johannessen Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Kjempe jobb folkens, skulle gjerne ha bidratt mer selv, men slik går det når real life bestemmer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Edit: Samme med meg som med Njål... Mange skumle tall her synes nå jeg :eek: Neida, kjempebra jobba alle sammen! Garantert seier :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Helt sinnsykt, topp 3 innen alle katogorier, minst :cool: Som det mange her sier, skulle gjerne bidratt mer, men vqar bortreist på kurs hele uka, men fikk slengt inn noen få timer i helga. Veldig bra jobba folkens! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Dette var bra jobba! Sager tok vel omtrent alle timene sine de 2-3 siste dagene så :grin: hehe (selv må jeg visst skaffe meg jobb etter å ha sett dette... slemme Tore som legger ut sånt ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Godt jobba alle sammen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg hadde aldri bidratt så mye om jeg ikke hadde friuke fra sjøen og bestått OTS for app men når de tingene lå til rette var jo dette bare moro! Lange vakter i fengselet i helga ødela litt for innspurten men over 40timer!? det blir ikke hver uke for å si det sånn Håper vi tar hjem trippelen nå! Hadde vært utrolig moro! Til sammenligning hvor mange timer hadde vi på ENOR for noen uker siden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 I uka 24-31. januar hadde vinnerene denne timeloggen: Tower: # ID Facility (airport) name Uptime Up % -- ----- --------------------------- --------- ----- 1 EGGD Bristol 69:35:42 Approach: # ID Facility (airport) name Uptime Up % -- ----- --------------------------- --------- ----- 1 KEWR Newark Intl NJ 58:21:47 CTR: # ID ARTCC/FIR name Uptime Up % -- ---- ---------------------------- --------- ----- 1 PAZA Anchorage 98:05:45 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Dette er sinnsykt! Tipper 3/3 jeg gitt Synd jeg ikke kunne bidra mer enn 2,15, men sånn går det når man ikke har OTS... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 [size:11pt]WE DID IT!!![/size] http://forums.vatsim.net/viewtopic.php?f=26&t=46716 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Gratulerer! :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John A, Moen Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Congrats!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Vi har også gjort det veldig bra på statsen for året 2010 frem til nå: TWR 15 ENGM Oslo-Gardermoen 153:33:11 16.8% 50 ENVA Trondheim Vaernes 76:28:56 8.4% APP 4 ENGM Oslo-Gardermoen 238:34:45 26.2% CTR 3 ENOR Norway Control 220:52:00 24.2% 8 ENOS Oslo 190:10:13 20.9% http://forums.vatsim.net/viewtopic.php?f=26&t=46717 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Ruud Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Dere knuste jo drømmene til resten om noen form for Iron mic, med unntak av PAZA som gjorde et hederlig forsøk. Approach tok vel Iron Mic på nesten to dager, og kunne bare hvilt seg inn til målgang. Imponerende arbeid, og glad jeg flyr i Norge og får støttet dere kontrollere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Grattis til alle sammen som gjorde en kjempeinnsats! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Fantastisk! Gratulerer sier bare jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jadda! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Bøyer meg i støvet! Gratulerer! (Selv om dere stjal DEP/APP fra Newark. :crazy: ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Herlig, pokker så rå vi er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Gratulerer! Absolutt vel fortjent! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Gratulerer så mye med prisene! Det var ikke ventet fra andre vacc's rundt forbi skjønte jeg av tråden på vatsim, men for oss i gamlelandet så vi jo tegninga halvveis gjennom uka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tormod Nordskog Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Gratulerer så mye, kjempebra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Megabra jobba! (Selv om dere stjal DEP/APP fra Newark. :crazy: ) Nåja, jeg vil ikke kalle en overlegenhet på 58 timer for stjeling, jeg vil kalle det grusing :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hyyyysj Meese! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.