Thomas Hjelset Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Denne flighten har jeg flydd utallige ganger i FS! Strekningen Bergen-Oslo! Men på en annen måte så går jeg liksom aldri lei av denne! Vil dele en liten rutineflight jeg hadde her for noen få dager siden. DY613 Bergen Flesland - Oslo Gardermoen Norwegian Air Shuttle Boeing 737-800 LN-DYA Flytid: 40 minutter Starter på gate 25 hvor flyet var kommet inn fra London som DY1317. Broen er gått og vi er klare for push! Erik Bye er på plass på halen! "Pushback complete, set parking brake!", sier startlederen fra Norport Handling! Take-off 17 og vi knipser et kjapt bilde over skulderen på vei ut! Stiger først til FL150, før vi blir klarert av Norway Control til FL290 som var cruiseing altitude for ruten Vakker maskin med flott ny paint! Pax'en er blid og fornøyd mens vi klatrer avgårde i retning Oslo! Godt på vei som dere ser. Norway Control var online og som dere ser også ENGM_APP Nedstigningen er startet mot Gardermoen Etter SONER blir det radar vectoring for finale bane 01L. Her over Oslo! Final approach 01L Touchdown, 5 minutter før rutetid. Pax'en forblir fornøyd =) ENGM_APP sender oss til gate 26 på innenlandsterminalen! Vi sjekker igjennom ACARS etter endt tur og noterer oss tidene... Og med det takker jeg for turen og håper på snarlig gjensyn! PS: FINN EN FEIL MED ALLE BILDENE! EN LITEN BLINGS FRA MIN SIDE Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Flotte bilder, skal jeg peke ut en rutineflight er det SAS til molde fra gm og tilbake. "Thomas Hjelset 2009 " :grin: Etter det jeg vet er vi i 2010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil B. Løvold Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Feil: Tre røde på finale.. Haha..!! Ser nå at du skrev på alle bildene.. og må si som alle andre her.. : 2009 Ellers meget pene bilder vil jeg si! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Stilige bilder! Alle er signert som 2009? EDIT: Jøss, noen var vist akkurat før meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Kjempeflott serie! Men vi er i 2010 nå Thomas :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Flotte bilder dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Hehe! Dere er meg noen glupinger altså Fant ut midt i en ny bildeserie som snart kommer opp at hey(!!) vi er jo i 2010! Så da ble det plutselig gjort om derfra hehe.. Så istedet for å redigere alle bildene på nyt, så lagde jeg en mindre sak av det og sparte meg tid Takk for kommentarer! Setter stor pris på det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Skikkelig fine bilder. Er virkelig flott den Erik Bye painten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Haugan Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Flotte bilder som vanlig Thomas... Hvordan opplever du painten,noe blure områder? Sjekk venstre winglets..hadde noe der på testflighten hos meg:crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Flotte bilder! Hva bruker du av mesh og grounds scenery osv? Lite tips for å forbedre bildekvaliteten: Last opp i BMP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Ja var denne ja, funket iallefall hos meg nå Øystein :D Tusen takk for denne! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Flott paint, men hvorfor har du paintet hvit lue på flyet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Haugan Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Va ikke helt med her,ka du tengte på Tom? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Halve toppen er jo tilnærmet utvisket i farge http://i33.photobucket.com/albums/d68/Thomashj/DY613%20BGO-OSL/THOMASPC-2010-jan-19-001.jpg Virker sånn i alle fall, har du malt med hvitt for å lage "shine" effekt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Haugan Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Skjønner hva du mener,nei den røde nesen er fra ett real foto,har det ikke for handen nu,men sku gjerne ha vist deg det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 ok skjønner, ja ja mange måter å male på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Haugan Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 ja det er jo det..har tatt bort det hvite på toppen på LN-NOI (Sam Eyde) som strax er klar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Fin dokumentasjon på en flight, enkle men knallgode bilder Gode vinkler! Må bøye meg i støvet for denne painten, dette er rett og slett den beste painten til PMDG 737-800, laget av en nordmann, jeg noen gang har sett! Utrolig fotorealistisk flykropp! Hvor kan denne lastes ned? Én småting som kan fikses: .com i norwegian.com. Ser ikke helt riktig ut. Ikke så mørk skygge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 Tusen takk for kommentarer! Må igjen takke deg, Øystein, for en fantastisk paint! Paintene dine blir brukt for å si det sånn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Haugan Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Hyggelig at dere liker painten,har jobbet en god del timer med den.. Er første gang jeg bruker Photo shop for painting,så her måtte alt læres fra grunn av. Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.