Gå til innhold

Tower Check-out 19. januar kl 19-20lokal på ENCN


Andreas Stangenes

Anbefalte innlegg

Da har jeg endelig gleden av å kunne invitere dere til min tower check-out førstkommende tirsdag (19/01-10) kl 18.00 – 19.00z (19-20lokal) på ENCN Kjevik Lufthavn, Kristiansand! Jeg håper å se så mange av dere som mulig, og så får jeg heller angre på at jeg endte opp med en overload etterpå *smiler*

 

Minner om at check-out’n kun varer 1 time, og dermed kan man med fordel planlegge flyturen sin deretter slik at du ikke ender opp med tomt tårn når du faktisk ankommer.

 

Gleder meg!

Andreas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*bukker* Jeg er strålende fornøyd med resultatet, til tross for at tekniske problemer rammet oss ganske hardt i kveld. Jeg var bekymret for at jeg kanskje måtte rebooke utsjekken pga de tekniske problemene, men det løste seg jo :) Det skal bli ganske digg å tårne litt fremover og lese litt mens jeg venter på dere..! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...