Werner Rafteseth Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hei! Espen Sæther skal ha sin TWR-utsjekk på Værnes frstkommende søndag klokken 20 - 21:30 lokal tid. Han trenger en del trafikk, så om DU har tid, hvorfor ikke legge turen innom kalde Trondheim lufthavn denne kvelden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Hansen Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg har hørt rykter om at BRA247 kommer innom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Sæther Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 æ har hørt rykter om at du ikke ble innvitert Tommy:P hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 jeg kommer med en 757 fra Island,med fulle tanker og tenker og bruke opp resterende fuel,på patterns :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Og om nettet er på stell i nyhuset i Stavern kommer jaggu Forza1(C130) også med touch and goes Dette blir moro gutter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Sæther Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 .... hehe nu på utsjekken blir d andre boller:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Thomson skal visst ut på trening med en 767-300 på Søndag sies det. Ingen ting er helt sikkert enda, men det snakkes om ILS Trening i MidtNorge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Og om det ikke kommer andre oppdrag i veien vil det kunne komme noe stort noe med frakt... :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Hansen Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Espen, da setter jeg meg i copilotsetet, og lar den uerfarne assistenten/flyvertinnen være Kaptein. Puh.. for en jobb du kommer til å få da. ;P :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Sæther Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 hmm ja om d ikke blir værre så kjør på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John A, Moen Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Lykke til Espen! Denne fisken drar du LETT i land!! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Forza1 er sendt til Afghanistan! Grønmyr dekker derfor approach under utsjekken. Ønsker lykke til og velkommen vfr/ifr som touch and goes Disregard!! Kim Vanvik dekker approach Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Sæther Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 supert! regner med å se han på TS da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Pass på å begynne utsjekken punktlig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Sæther Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 i følge min klokke var jeg 4min tildigere ute;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Og ifølge v-route startet du presis 20.00 Håper du består nå da, virket til å ha god kontroll på avsluttningen av økten ihvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Mange norske ATC-er som sliter med callsignet mitt, gitt... Men TWR-kandidaten klarte det i alle fall. GSS = Jet Lift Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Da gratulerer jeg Espen Sæther med bestått TWR-utsjekk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Gratulerer! Vel fortjent! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Sæther Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 oh yeah who`s the man:P x) hehe jo tusen takk, å tusen takk til alle som stilte opp! ble hektisk en stund men var mest morro! så tusen takk igjen til de som stilte opp, kjempe bra!=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Vanvik Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Gratulerer så Mye!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Gratulerer! Ble også en het kveld som ENGM_TWR. Mye trafikk!! Takk til alle som fløy,dette var gøy!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Gratulerer så mye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Njål Johannessen Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Gratulerer med bestått! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Flott å se at du bestod, godt jobba Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.