Paulo Fernandes Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Bra jobbet Skulle gjerne fløyet mer om jeg hadde vist om dette! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Bra innsats må jeg si.Dere er rå! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Kjempebra jobbet gutter! *stolt av dere* Dere har stått på døgnet rundt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Ja nå er jeg spent da! Hvordan gikk det med Iron Mic forsøket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Til dere som vil se ENOR på Vat-Spy: Her er en update http://vaccsca.org/component/option,com_docman/Itemid,77/gid,118/task,doc_download/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Er ikke noe resultat for 2010 tilgjengelig ennå Edit: Og takk for linken Joakim, fint å se ENOR på Vat-spy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Når får vi vite resulatet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Det vet jeg ikke, det går nok ekstra tid denne gangen ettersom de skal ha Golden Mic også, resultatene fra hele 2009 på TWR, APP og CTR. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Ser ut som ENOR har blitt glemt i opptelling av timer, kan være at jeg ser helt feil, men resultatet for uke 2 & 3 er lagt ut, men ingen ENOR og se, selv dere hadde mange flere timer en den som vant! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Jaha!?! Det er jo litt feil vil jeg tro! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Det skal du ikke se bortifra Sindre, hehe Vatsim Forum Mener det var uke 2 det gjaldt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg skjønner ikke helt dette. Jeg jobber i Krsand kommune, og vår outlook viser at uke 1 begynte mandag 04. januar 2010. Uke 2 begynte mandag 11 januar, og vi befinner oss nå i uke 3. Merkelig nok har Vatsim lagt ut resultatene for "week 2 and 3", men datoene de gjelder for er uke 1 og 2. I tillegg nevnes ikke ENOR eller ENOS med et ord..? What gives? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Ruud Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Kanskje Vatsim ikke fulgte med i 2009, da det var 53 uker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Informasjon om ISO standard-kalender Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Har sendt Steven en mail på det, mistenker nemlig at ENOR ikke er registrert i systemet deres uten at jeg skal si noe 100% sikkert. En ting som derimot er sikkert er at vi med våre 75 timer har myyye mer en "vinneren" Los Angeles Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 DA sier vi rett og slett grattis til hele gjengen som stilte opp og gjorde denne uka til en hektisk og aktiv uke i Norge. Det var virkelig morro med så masse og ofte dekning. Stor takk til ATC-korpset i Norge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Hofstad Haugen Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 http://forums.vatsim.net/viewtopic.php?f=26&t=46145 Vel de har ikke gjort noe feil i tellingen, så det er vi som har måtte gjort noe feil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 godt jobbet gutta.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Om jeg ikke regnet helt feil så hadde vi 58hr:56min (med fratrekk for ENOR/ENOR_S kombinert) Har svart på posten der... Flere enn meg som synest svaret til Steven var en smule arrogant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Hofstad Haugen Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Veldig arrogant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Det var veldig så skråsikker han var på at han ikke hadde gjort noe feil da... Godt at man er så trygg på seg selv /ironi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Dette er mine notater: Søndag 3 jan ANDERS: 13t 39m JAN TORE: 1t 18m WERNER: 1t 3m ____________ SUM: 16t 00m Mandag 4 jan ANDERS: 3t 19m EIVIND FOSSE: 9t 28m WERNER: 2t 36m ____________ SUM: 15t 23m Tirsdag 5 jan EIVIND FOSSE: 6t 23m ANDERS HENRIKSEN: 3t 39m ___________ SUM: 9t 29m Onsdag 6 jan JOHN MOEN: 47m EIVIND FOSSE: 5t 11m ___________________ SUM: 5t 58m Torsdag 7 jan: JOHN MOEN: 3t 1m FREDRIK FAGERNES: 1t 13m ANDERS HENRIKSEN: 1t 3m EIVIND FOSSE: 5t 48m JAN TORE: 3t 9m WERNER: 2t 47m _____________ SUM: 17t 1m Fredag 8 jan: EIVIND FOSSE: 2t 30m ANDERS HENRIKSEN: 2t 26m ____________ SUM: 4t 56m Lørdag 9 jan: ANDERS HENRIKSEN: 6t 26m ____________ SUM: 6t 26m SUM TOTALT: 75 timer 13 minutt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Ruud Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Må jo absolutt si gratulerer til dere! Men, hva er det som har skjedd her? Dette har jo vært en "kjent" posisjon i mange måneder nå, og VATEUD vet vel i hvertfall om dette? Er det noen som har noen mistanke om hvor denne kommunikasjonen har feilet? Hvor henter VATSIM dataene sine fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Mon tro om ikke byråkratiet har feilet litt, og svikten ligger i linken mellom VATEUD og VATSIM sentralt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Det er nok måten softwaren til iron mic datasamleren som er feilet, problemet sånn jeg ser det, er måten en blir tatt imot på, når en tydelig kan vise at det er ein feil et sted... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Det kan ikke ha med å gjøre at ENOR blir ofte opdelt og kun dekket i sør som ENOR_S da? Ikke vet jeg, derfor jeg spør. Uansett tydelig de norske c1 controllerne denne uka hadde deisdert størts andell påloggede timer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Det skal ikke ha noe og si, det eneste som skjer er at når både ENOR_S og ENOR sitter på, så teller bare den ene. Trur det er ENOR som mangler i den datasamleren deres Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Ok:) Men T. Fosse skal ha stor cred for å dekke hele sektoren stort sett hele veien her om ikke alle timene! Mulig man har godt av flere skjermer når man skal ha så stort område men jeg digger at ENOR blir brukt over hele fjøla så man også kan nyte litt ATC i nord Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Da er det sagt at resultatene ikke kommer til å bli endret, så da kan hele iron mic bare vere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 For å si det sånn, det ser ut som den offisielle listen ikke blir oppdatert. Teit, og ikke spesielt norskt, men så er det heller ikke en norsk pris... Har lyst til å peke på et par ting: - VI vet hvem den egentlige vinneren er - Norge ble faktisk profilert under forsøket, og vi hadde masse fin ATC som var positivt for alle entusiaster som fløy i Norge. - Det medfører gjerne at flere kommer til å ta turen hit - Iron Mic fungerte paradoksalt nok etter hensikten Så jeg anbefaler at man prøver igjen. En enkeltstående award er jo litt kjedelig også, er det ikke det da? Man skal jo helst ha noen stykker av disse prisene synes jeg Før neste forsøk bør man kanskje gjøre et par ting: - Lokalisere feilen og se hvordan dette kunne vært unngått. - Samarbeide med Vatsim sentralt for å lage rutiner på hvordan dette kan unngås i fremtiden (for andre nye positions). - Sørge for at feilen er rettet for vårt vedkommende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.