Gå til innhold

Iron Mic forsøk på Norway Control denne uka!


Anders Henriksen

Anbefalte innlegg

Tja.. Hva tjener vi på å bruke tid på VATSIM? Prøv å få deg en jobb innenfor luftfartsindustrien og vis til alle VATSIM-ratingene dine. Tror ikke du blir sterkere stilt enn mannen fra gata av den grunn.

 

Jeg har vanskelig for å se poenget med å gjøre VATSIM til noe mer enn det det er, det være seg ATC-bookinger, treninger/utsjekker, events og så videre. Så lenge VATSIM er noe man driver med på fritida si, så er og blir det nedprioritert, og om man tar seg tid til å få seg en utmerkelse som Iron Mic, så er det fordi man har muligheta til det og ikke fordi man vil få noe ut av det. (Noe som jeg forsåvidt vil gjette på er grunnen til at Iron Mic ble starta opp i sin tid)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Hva tjener piloter og ATC på en slik utmerkelse??? Ingen verdens ting!

 

Hva tjener vi på om ENOR_CTR blir hyppigere dekket enn tidligere etter denne ukens Iron Mic forsøk??

Jo bedre dekning av ATC områder i Norge

Følger av dette vil bli størere trafikkmengde.

 

 

Så hva er viktigst resultat for dere? Er det å få utmerkelse for en ukes jobbing eller at ATC med CTR rating ønsker å dekke ENOR oftere???

 

Hva ønsker du å oppnå Anders med å avspore tråden fullstendig?

Denne tråden var ikke ment for å rakke ned på iron mic og at vi skulle komme med grunner hvorfor vi gjør det' date=' ærlig talt.

 

Iron mic er en konkuranse i VATSIM mellom vaccene for hvem som har hatt høyest aktivitet hver uke. Dette bidrar jo til å sette Norge og VACCSCA på kartet i VATSIM å få vist at vi også kan, samtidig denne gangen gjør vi ENOR mer kjent da dette er en relativt ny possisjon. Dette gjør Norge mer kjent på VATSIM og kanskje får vi flere utenlandske piloter på besøk.

 

""Er det å få utmerkelse for en ukes [b']jobbing[/b]""

 

Ser du på VATSIM som en jobb? Da bør du skaffe deg ny hobby...

 

Trenger du å diskutere dette langt videre så får du starte en ny tråd istedenfor å avspore denne totalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg ta meninga en gang til i en Barne-TV vennlig versjon:

 

1. Iron Mic utmerkelse er sikkert vel og bra

2. MEN jeg personlig (forum er vel for å utveksle meninger?) Håper resultatet at dette forsøket i hovedsak fører til at flere med CTR rating ønsker å dekke posisjonen ENOR.

3. Om slik skjer at ENOR blir hyppigere bemannet ser jeg det som uviktig om ENOR havner på 1, 4 eller 9plass for denne ukas Iron-Mic.

 

 

 

Har jeg i det hele tatt nevnt ordet jobb i denne tråden/sammenhengen? Negativ! EDIT: ups det hadde jeg visst, men da gjelder det å lese ordet i rette forstand jobbing her ment som aktivitet/bidra. Da syns jeg dere skal la være å dra paralleller dithen at om man søker jobb innen luftfartsvekret, finn en annen jobb om du ser på det som jobb osv...

 

Syns det var voldsomt til bjeffing for et ønske om at possisjonen gir mersmak fremfor Iron-Mic utmerkelsen.

 

Igjen jeg har ikke ønsket å rakke ned på hverken forsøket eller enkeltpersoner. Prøver bare å få frem at det finnes kanskje viktigere resultat av dette enn selve Iron-Mic.

 

Men om enkeltsjeler som meg ikke skal få lov å utrykke det uten å bli angrepet for mine meninger så skal jeg la være å ønske noe som helst med dette forsøket heretter.

 

Uansett lykke til med Iron-Mic utnevnelsen og like mye lykke til åi opplevelsen av å sitte ENOR.

 

Konklusjon -Prøver å oppsumere meg selv her:

Det er viktigere å få ENOR hyppigere dekket over tid enn 1uke med meget god dekning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konklusjon -Prøver å oppsumere meg selv her:

Det er viktigere å få ENOR hyppigere dekket over tid enn 1uke med meget god dekning!

 

Kan nok være enig med deg der ja, men uansett så er meninga mi at "litt" mer positive tilbakemeldinger hjelper til der....

 

Kan fort slå ut den andre veien vet du...!!

 

Det gjelder vel oss alle det.... :/

 

Ha Forsatt En God Dag

 

Stein-Ove

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skjønner alle godt hva du mener, men det er bare tonen det blir sagt med som er mildt sagt irriterende. Her har vi en tråd som handler om Iron Mic, og folk forteller hvor lenge de sitter eller har tenkt og sitte og skryter av hverandre og gleder seg over at den er innen rekkevidde.

 

så kommer du og lirer av deg at du "driter i iron mic". Du skjønner vel at det blir reaksjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager åpningsfrasen min i første innlegg, jeg er en hardraus sorry!:P

Håper bare ENOR blir mer attraktivt å bemanne jeg, og ja jeg unner dere Iron-Mic om dere skulle være så heldig å få den!

Hadde en god tur ENTC-ENGM i dag og det blir flere iløpet av de nærmeste dagene for å gjøre mitt til at ENOR skal sitte 3-5min lengre. Er jo sikkert artigere med trafikk en en kjip skjerm uten tag`s.

 

*Waving the white flag* :D

 

Det var ihvertfall aldri meninga å rakke ned på hverken initiativtager eller forsøket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...