Gå til innhold

Iron Mic forsøk på Norway Control denne uka!


Anders Henriksen

Anbefalte innlegg

Heisann folkens,

 

Nå har jeg endelig konvertert helt over til Euroscope etter versjon 3.1 kom ut, så etter å ha fått blod på tann tenkte jeg på et Iron Mic forsøk på ENOR_CTR!

 

Jeg starter umiddelbart (hehe ja klokken 4 på morgenen) og blir sittende frem til i 10-11 tiden ihvertfall (har booka ENOR_S_CTR frem til 10.30).

 

Så da utfordrer jeg dere andre controllere som har C1 rating og som har muligheten til å logge timer på ENOR denne uken til å bidra til at Norge kan ta den første Iron Mic'en på Control i 2010 :)

 

Iron Mic denne uken starter kl 00.01 søndag 03 januar og slutter lørdag 9 januar 23.59

 

For de av dere som ikke ser Norway Control som online i ServInfo/VatSpy så minner jeg om oppdateringen fra vaccsca som finnes HER.

 

Er det noen morgenfugler oppe nå så er dere velkommen til å fly :)

 

 

Fra før har Norge disse Iron Mic'ene:

 

TWR_4007_Alta.jpg

 

APP_4607_Bardufoss.jpg

 

APP_1408_Oslo.jpg

 

TWR_1408_Alta.jpg

 

APP_1508_Oslo.jpg

 

CTR_ENOS.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Trur vi skal få over 50 timer ja.

 

Har noen timer fri fra jobb, sjekka vatspy ingen ENOR, logga på, og hva ser jeg; da hadde Eivind Fosse også logget på på ENOR_CTR, så nå er hele Norge bedekket.

 

Synd ikke to deler av samme ctr teller mer en en ;)

 

Har tenkt å sitte til ca 1045 lokal, men da må jeg på jobb igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driter egentlig i om dere klarer Iron mic

(det får stå for din egen regning)

 

 

Bra initiativ gutter, stå på.... ;)

(passer vel bedre spør du meg)

 

Håper resultatet blir at CTR-rating atc begynner å bruke ENOR oftere. Den har ikke sett ut til å slå veldig ann etter den ble opprettet.

Selvfølgelig moro med Iron Mic men enda bedre om dette gir mersmak til kontrollerne som kan bemanne posisjonen!

 

Jeg har ikke flydd Vatsim på nesten 1 år nå, så der vet jeg ikke hva som oppe og går av ATC, men for min del føler jeg at de som sitter ATC gjør en meget bra jobb.

 

Hadde en liten tur på formiddagen i dag og det var "dekning" hele veien ENGM-ENBR, litt rusten enda kan jeg vel si jeg er, men med positiv tilbakemelding, så det kommer seg vel.

 

Poenget mitt er først og fremst, for all del, skal man kommentere, så gjør det gjerne i en mer positiv tone.....!!

 

Er ikke så mye som skal til egentlig....

 

Ha en God dag.

Stein-Ove Rud

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel ikke nødvendig å gjøre innlegget mitt til noe mere negativt enn det var ment i første omgang...

Tar meg friheten i å quote min siste setning:

 

Selvfølgelig moro med Iron Mic men enda bedre om dette gir mersmak til kontrollerne som kan bemanne posisjonen!

 

Hvis dette er uvennlig eller negativt så må det være sett på med feil øyne. Det jeg mener med at jeg driter i Iron Mic er:

 

Hva tjener piloter og ATC på en slik utmerkelse??? Ingen verdens ting!

 

Hva tjener vi på om ENOR_CTR blir hyppigere dekket enn tidligere etter denne ukens Iron Mic forsøk??

Jo bedre dekning av ATC områder i Norge

Følger av dette vil bli størere trafikkmengde.

 

 

Så hva er viktigst resultat for dere? Er det å få utmerkelse for en ukes jobbing eller at ATC med CTR rating ønsker å dekke ENOR oftere???

 

 

Jeg bare spør i en vennlig tone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...