Gå til innhold

Programmer til VATSIM??


Adrian Sørbø Mathisen

Anbefalte innlegg

Hei Adrian! Veldig hyggelig at du vil fly på Vatsim! Det holder jeg riktig med deg i :)

 

http://forums.vatsim.net/viewtopic.php?t=20466UH

(FSInn og Copilot - jeg anbefaler dette fremfor Squawkbox)

 

http://vatsim.net/prc/

(Masse nyttig info til nye piloter på Vatsim)

 

Og bare huk tak i meg hvis du lurer på noe!

 

God jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan jo nevne at en velkjent bug med FSInn er weather rendering og temperatur. Hvis du lar FSInn håndtere været ditt i spillet så vil den ha en bug når du passerer FL240. I stedet for at temperaturen blir kaldere etterhvert som du stiger så vil den faktisk bli VARMERE, og du vil oppleve at det blir umulig å stige normalt, og stall-punktet er vesentlig mye lavere. Det er heldigvis enkelt å forbigå dette, særlig hvis du kjører et eget vær-renderingsprogram som Active Sky Advanced.

 

Ellers vil jeg også nevne at selv om FSInn kjører to applikasjoner er ikke det ensbetydende at det krever mer ressurser av den grunn. Jeg kan bare rapportere om egenerfaringen med disse to, og SB gav meg langt dårligere performance enn FSInn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har det, men jeg har installert det en gang før, men avinstallerte for jeg trodde jeg ikke trengte det. så det viser seg at når jeg installerer så kommer det opp at det skjer en feil ved instalasjonen (error for writing) eller noe??

så jeg prøvde å slette en programfil som var til VATSPY for det var her problemet lå...men jeg trenger tillatesle for å slette disse, hva gjør jeg da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...